Pov milan
"Jullie gaan een liedje zingen samen met....... Meghan trainor" zegt ilse blij. "Echt!" Zeggen lise en ik verbaast. "Ja, ik heb contact met haar opgenomen en zou wou het graag doen zei ze!" Zegt ilse blij. Wouw, we gaan dus samen met de meghan trainor een liedje zingen! "Welk liedje" vraag ik als het echt tot me door dringt dat we met haar mogen zingen. "All about that bass" zegt ze vrolijk. "Super vet!" Zeg ik. Ik zie lise ook helemaal stralen. "Ze komt over 2 weken pas. Wij moeten onze tekst gaan leren voor dat nummer zodat we in een week een goed optreden kunnen neer zetten met meghan trainor. "De liedjes voor lise zijn: Problem van Ariana Grande en what your made of van Lucie Silvas" zegt Ilse. Ze knikt. "En voor jou Milan heb ik gekozen voor de liedjes: Thinking out loud van Ed Sheeran en Against all odds van Phil Collins" zegt ze tevreden. Ik knik. Thinking out loud vind ik echt een mooi lied! En die andere ken ik eigenlijk nog niet. Dus dat word een uitdaging.Het is 18:00 uur en we zitten nog steeds in de studio. We zouden repeteren tot 20:00 dus dat word leuk. "Ik ga even pizza bestellen welke smaken willen jullie?" Vraagt ilse. "Doe maar pizza Hawaii" zegt lise. "Ja voor mij ook" zeg ik. Niet veel later loopt ilse weg met haar telefoon om New York pizza's te bestellen. Samen met lise wacht ik tot ilse klaar is. We hebben net alle liedjes geluisterd en zijn begonnen met de tekst van all about that bass. De tekst is verdeeld zodat we die thuis kunnen oefenen. Als ilse weer terug komt lopen, roept ze ons. We lopen achter haar aan naar de kantine. We bestellen wat te drinken en wachten daar tot onze pizza er is.
Een tijde later is onze pizza er. Hij is echt heerlijk! "Dankje wel" zeg ik tegen ilse terwijl ik nog een hap van mijn pizza neem. "Geen dank" zegt ze. Lise bedankt haar ook en eet dan snel weer verder van haar pizza. Ik heb nog niks gehoord over mijn adoptie. Ze hebben er politie bij gehaalt en die vertelde dat ze die naam inderdaad wel vaak hadden gehoord. Morgen moet ik zorgen dat ik meteen uit school naar het weeshuis fiets want heb dn gesprek met een van de agenten en met mevrouw johansson. Ik had julia ook verteld van die man. Ze mocht eigenlijk niks weten van johansson, niemand mog verder iets weten. Maar zoiets kan ik niet voor me houden dat moet ik aan iemand kwijt.
Ik ben eindelijk aangekomen in het weeshuis. Ik gooi mijn spullen op mijn kamer en loop dan weer terug naar beneden. Het is zo moeilijk om dit alles voor me te houden met the voice kids.. Ik besluit om even weg te gaan. Ik geef door dat ik over een uur weer terug ben aangezien we allemaal om 21:00 uur in het weeshuis moetn zijn. Ik spring op mijn fiets en fiets naar het kerkhof. Ik loop naar het graf van mijn moeder en ga ervoor zitten. Ik begin wat tegen haar te praten. Ik vertel haar over Kees en over the voice kids en nog veel meer wat me dwars zit. Als ik uitgepraat ben ben ik toch een beetje opgelucht. Ik blijf nog een tijdje bij het graf zitten, het idee dat ik bij mijn moeder in de buurt ben doet me goed. Na een tijdje hoor ik een bekende stem mijn naam roepen. Ik draai me om en zie dt het Kees is....
JE LEEST
The story of Milan (TVK)
RandomIn dit verhaal gaat Milan door zware periodes. Hij word opgegeven door zijn klas voor de Voice Kids. Je kunt het verhaal eigenlijk gewoon maar beter gaan lezen:)