Deel 11

152 10 0
                                    

Pov Milan
Alle battles zijn geweest. Nu moeten we om de beurt ons auditie nummer zingen. De vorige keer ging het erg goed bij mij! Ik hoop zo dat ik door ben naar de finale. We lopen met de overige naar Wendy. We gaan allemaal zitten en wachten tot de eerste naar voren mag. De eerste mag en dat is Deef. Hij staat op en loopt naar voren. Wij kijken met zn alle mee op het schermpje, hij zingt zo mooi. Als hij is geweest is Lise aan de beurt. Ook zei zingt echt prachtig. Als lise weer terug is zegt wendy tegen mij dat ik ben als het lampje aan gaat. Ik begin weer heel zenuwachtig te worden. Ik zie het lampje aan gaan en sta op. Ik loop naar voren en start met zingen als de muziek aan gaat. Ik zing Ten Feet Tall. Als ik klaar ben krijg ik een staande ovatie, was ik echt zo goed. Ik loop weer terug naar achter als iedereen uit geklapt is. Ik ben nu alleen nog maar zenuwachtiger misschien heb ik dus wel een kans om in de finale te komen. Als ik aan kom bij de andere ontvang ik een knuffel van een paar en een van wendy.

Hier stonden we dan, met zn alle op een rijtje te wachten op Ilse. Ik ben zo zenuwachtig. Ik pak de handen van de gene naast mij vast. Ik word van binnen echt helemaal gek. "Na lang denken en overleggen met mijn collega's zijn we er eindelijk uit" zegt Ilse. Ik begin te trillen ik ben zo ontzettend zenuwachtig. "De gene die door zijn hebben het echt verdiend en zongen beide zo mooi, de gene waar we het snel over eens waren is...." zegt Ilse. Het lijkt wel of de tijd even stil staat. Mijn hart klopt in mijn keel. "MILAN" roept ze. Ik kijk om me heen, is dit echt. Ik ben zo blij. Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Ze geven aan dat ik naar de ruimte mag lopen waar normaal je familie staat. Ik ren naar Julia, cas en tom en geef ze een knuffel. Ik kan het gewoon echt niet geloven. Al snel word er door gegeven dat ik weer terug naar de zaal moet. Ik wacht. "En de tweede die door is was wel even denk, maar ik heb gekozen voor.... LISE" zegt Ilse blij. Ze weet ook niet hoe ze moet reageren zie ik. ik word het podium weer opgestuurd. Lise staat aan de ene kant van Wendy en ik aan de andere kant van haar. De overige kandidaten zijn naar hun ouders toe. "De twee finalisten die Ilse mee neemt naar de finale zijn Milan en Lise" zegt Wendy nog een keer. Na nog even daar gestaan te hebben lopen lise en ik naar Ilse. Ze geeft ons een knuffel en verteld ons dat we nog even met familie moeten wachten tot zij klaar is zodat we het een en ander kunnen afspreken.

The story of Milan (TVK)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu