Deel 15

152 9 0
                                    

( de dag van de finale)

Pov milan
Ik word wakker en ben meteen al zenuwachtig voor vanavond. Ik ga echt 1000% procent geven. Kees zit ondertussen ook vast in de gevangenis vanwege die drugshandel. Ze hadden hem betrapt. Ik zit nog steeds in het weeshuis, er zijn nog wat nieuwe kinderen bij gekomen en cas is ondertussen geadopteerd. Hij komt morgen wel kijken naar de finale samen met tom en julia. Ik stap uit bed en loop meteen door naar de gezamelijke badkamer. Snel ga ik douchen. Als ik klaar ben trek ik mijn kleren aan en zorg ik er voor dat mijn haar goed zit. Ik was van de week naar de kapper gegaan, ik heb het kort laten knippen! Op school gaat het ook echt super goed. Ik haal goede cijfers en voel me een stuk beter. Ik loop naar beneden en ga aan de ontbijttafel zitten. Ik mis cas wel hier, hij was de enige waar ik mee omging hier in het weeshuis.

Na al een kwartier gewacht te hebben zit eindelijk iedereen aantafel. Ik pak een broodje en doe er pasta op. Mijn glas schenk ik vol met optimel en wacht tot iemand van de begeleiding er iets van zegt. "Milan je hebt je glas wel heel vol gedaan" zegt julia. "Sorry ben gewoon super zenuwachtig" zeg ik zo onschuldig mogelijk. Zo doe ik dit soort dingen altijd. Als iets niet mag dan verzin ik terplekke iets zodat het wel mag.

Die middag loop ik samen met julia het gebouw in. Tom en cas komen samen met hun familie dus die zie ik voor de show niet meer. Samen met julia loop ik naar Ilse die in de kantine zeg maar staat te wachten. Lise is er nog niet maar die zou zo wel komen. "Hoi" zeg ik als ik naar haar toe loop. "Hoi milan, ben je zenuwachtig" zegt ze. "Ja heel erg!" Zeg ik. We praten nog wat en dan komt Lise aanlopen. Ik neem afscheid van Julia en loop achter Ilse en lise aan naar een kamer. Alle finalisten moesten om 15:00 uur aanwezig zijn zodat we alles nog even kunnen bespreken. "We gaan zo eerst naar de kleding samen met de andere finalisten. We gaan gepaste kleding uitzoeken voor jullie.

-Die avond-

"Zijn jullie er klaar voor" vraagt wendy aan ons. "Ja hoor" antwoorden we. We gaan nu het openings lied zingen met alle finalisten. 'Safe the world' is echt een mooi liedje en we hebben de tekst goed verdeeld dus moet het goed komen. We lopen het podium op en gaan klaar staan. De muziek start en we beginnen met zingen.

Nadat we het openings lied hebben gezongen word er hard geklappen. Na een buiging lopen we allemaal weer terug naar de kleedkamers. Lise en ik krijgen namelijk allebei iets met wit, grijs en zwart. We kleden ons snel om en gaan dan op onze plekken zitten te wachten tot we op moeten. Als eerst moet zo het team van Marco zingen met hun special guest. Daarna zijn lise en ik en daarna is het team van Ali. Ik heb de meghan trainor ontmoet! Ze is echt super aardig. Ik sta met haar op de foto en heb een handtekening en nu mogen we ook nog met haar zingen! Echt super vet dit allemaal!

"En dan nu Lise en Milan met hun special guest Meghan trainor!" Roept Martijn. Het liedje van All about that bass gaat aan en we beginnen met zingen! Dit is echt de beste dag van mijn leven. Ik mag optreden met meghan trainor! Wouw! Na het liedje word er weer geklapt en lopen we terug naar achter. We gaan weer naar onze plaatsen en gaan nu kijken naar het optreden van het team van Ali.

The story of Milan (TVK)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu