Bi sen eksiktin.... - Bölüm 22

8 2 0
                                    

Aylin ve Müge deli gibi evin içinde koşturuyorlardı. Bal'ın alçısının çıkacağı gündü bugün ve moralini oldukça düzeltmişti. Zira alçıda geçen onca zaman Cem ve Kaan arasında geçen garip gergin çekişme sayesinde zıvanadan çıkmıştı. Tam Kaan'dan hoşlandığını anladığı anda Cem'le olan garip rekabeti sayesinde adamında kendisi kadar deli olduğunu öğrenmişti. Adam nasılda havalı görünüyordu oysa.... Alçının çıkacağı gün için yine aralarında tartışırken Bal dayanamayıp avazı çıktığı kadar bağırmıştı.

''AAAAAAAAAAAA....Yeter ama artık. Sen burdayım ve her konuştuğunuzu duyuyorum. Bana koltuk kenarında dantel muamelesi yapmayı bırakın. Siz bana sordunuz mu Bal sen ne istiyorsun diye. İkinizi de istemiyorum kardeşim, ben kızlarla gidicem yarın hastaneye. Yaşlandım sizin yüzünüzden, saçlarımda beyazlar çıktı stresten.'' Bal daha konuşmaya devam ederken adamlar donmuş bir şekilde ona baka kalmışlardı.

''Cem, sana ne benim hastaneye gidip gitmememden.... Senin nişanlın yok mu abicim, gibip onunla ilgilensene. Nişanlından daha çok gördüm seni şu geçen 5 hafta da. Git kardeşim artık, rahat bırak beni.'' Cem'i çok iyi tanıyordu Bal, hemen bir bahaneyle duygusala bağlayıp Bal'a kendini suçlu hissettirmeye çalışacaktı.

''Bana düğünü, bahçeyi de bahane etme, sen işime karışmayaydın çoktan bitmişti onların hepsi. Hepsi senin işbozanlığından uzadı...Miss gibiydi mobilyalar, ille digip ustanın aklını karıştırmak zorundaydın di mi....''

Kaan'ın dudaklarının kıvrıldığını görünce bal ona döndü...''Kaan'cım sana noluyor acaba bu arada...??Sen ne diye sürekli burdasın!! Tamam beraber bir iş yapıyoruz da niye sürekli benim EVİMDESİN acaba.... Müge ve Aylin'i bile senden az görüyorum yeminlen...'' Eee, Kaan da bu durum üzerine cevap vermeden duramadı.

''Cem'le sürekli aynı ortamda yalnız kalmana sinir oluyorum diyelim Bal...''dedi Kaan bir anda.

''Hooppp, Kaan ayıp oluyo ama. Burdayım ben. Hem ne diye Bal'la yalnız kalamıyormuşum. Sonuçta eski sevgilim o benim.''diyerek patavatsılığının sınırlarını zorladı Cem.

''İşte bu yüzden onunla yalnız kalmanı istemiyorum. Sen nişanlısın, Bal senin eski sevgilin...Nişanlın duysa Bal'ın düşeceği durumun farkında mısın sen??'' Kaan artık sinirlenmeye başlamıştı.Cem tam cevap verecekti ki Bal bu iki şaşkalozun atışmasına dayanamayıp yine yüksek sesle adamları azarlayarak konuşmaya başladı.

''Ay... bana geliyo gelenler...alçıyı kendim çıkarıcam şimdi... ruhum daraldı...Kızlar nerdesiniz? Ay nolur gelin'' Bal adamlara kızdıktan sonra kızlardan yardım dilenmeye başlamıştı. Müge ve Aylin salona geri geldiklerinde ellerinde kahveler ve çikolata vardı. Biraz sakinleşmenin herkesin yaraırna olacağına kannat getirmişlerdi ki bu gerçekten gerekliydi.

Kızlar, adamları sakinleştirdikten sonra Bal'ın alçısıyla ilgili olarak ertesi günün doktor randevusunu teyit ettiler, yapılacak işleri konuştular. Madem hepsi bir aradaydı, ozaman bir süredir Bal'ın uzak kaldığı işlerin üstünden geçmek iyi olurdu. Mehmet Bey ve Nilda Hanım'ın siparişleri bitmiş ve teslim edilmişti. Kaan hepsiyle yakından ilgilenmiş ve Bal'ın yükünü almıştı. Şimdi sırada Bal'ın diğer işleriyle de ilgilenmek vardı ki bu maalesef direk olarak Bal'ın müdahalesini gerektiriyordu çünkü bu işler hepsi elde hazırlanacak olan siparişlerdi.

Kızlar, hastane ıkışında gerekli malzemeleri alacaklar, Kaan ve Cenk'te onlara taşımaları için yardım edeceklerdi. Cem, her ne kadar yardımcı olup Bal'ın etrafında olmak için bin bir türlü bahane üretse de ona ihtiyaç olmadığı konusunda zorla ikna edilmişti.

****

Kahvelerin bitmesine az kala kapı çaldı. Aylin, sevinçle yerinden fırladı. Gelen Cenk olmalıydı. Bu saatte olsa olsa o gelebilirdi ve zaten gelmesi mümkün olan bir başkası da yoktu.

''Aşkımmmmm'' Aylin'in sesi neşeli bir bahar perisinden bir anda önünden fare geçmiş bir kadının tiz çığlığına bürünmüştü. Cekn kapıdan içeri girip Aylin'i yanaklarından öperken konuştu.

''Selam bebeğim....Bak kimi getirdim....yada kim kendini getirtti mi demeliydim'' son cümleyi sadece Aylin'in duyabileceği şekilde kulağına fısıldamıştı. Cenk'in suratına  'n'olur beni affet' ifadesi yerleşmişti. Aylin,Melisa'yı görünce midesinin bulandığını hissetii. Bu kadını her görüşünde ne diye kusmak istiyordu ki....

''Ayyy. Aylincim, nasılsın bitanemmmm......''

Aylin, eliyle ağzını kapatarak banyoya doğru koştu. Cenk ne olduğunu anlamamış, telaşla Aylin'in arkasından gitmişti. Salonda ki herkes kapıya doğru başlarını çevirmişti ama içlerinden sadece Müge kapıya yöneldi.

''Haahhh...Bi sen eksiktin...''





+


adını koyamadım ki.....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin