Óčko

2.1K 72 2
                                    

Ráno jsem se válela do dvanácti a pak jsem se rozhodla vstát. Proběhla rutina a v pyžamu jsem přešla do pokoje, kde jsem otevřela okno a ustlala postel. Svítí tu slunko na to že je to Anglie tak i teplo. Takže jsem si vzala černý kraťasy a světle hnědý tílko. Vlasy jsem si během chůze dala do drdolu a udělala si čaj. Jelikož je dvanáct rozhodla jsem se hned uvařit. ,,Špagety budou za chvíli" mumlala jsem a vytáhla hrnec. No dala jsem to vše vařit a mezitím jsem pustila Óčko. Projížděla jsem Facebook. Začali hrát písničku Steal My Girl. Moc dobře jí znám z rádia nebo s youtubka. Takže jsem si jí jen tak pobrukovala a koukala na klip. Zatím se mi zalíbil ten jak má černý vlasy a je tam s tima sumo bojovníkama a pak ten blonďák s černými brýli. Jo ti jsou hezký. Když začal zpívat Harry šla jsem si nandat jídlo. Neznam všechny jména, ale o Harrym se tak něják psalo v bravíčko... Přepla jsem to na Disney Channel, ale teď to šlo anglicky takže jsem dost překládala, ale stalo se že jsem třeba níčemu nerozuměla. Takže jsem si ho hned našla v překladu. Po dojedění jsem si lehla na gauč a tak něják přemýšlela. Zvedla jsem si odnesla talíř do myčky a poklidila kuchyň. Jako malá jsem chtěla bejt hodně známa. Říkala jsem že budu zpěvačka nebo nějáka známa návrhářka, ale nejsem ani jedno. Vím že to byl můj sen, který je nesplnitelný... Ale já jsem ráda že jsem se dostala do Anglie to byl taky jeden z mích snů. Já vlastně mam hromadu snů, který jsou nesplnitelný... Prostě to je život. Ve dvě jsem se vyrazila projít. Tentokrát se za mnou otáčeli kluci. Sakra neviděli ještě holku v kraťasech?! Nebo co?!?

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat