2.1.2016
Carol:Takže Vánoce v Česku proběhli skvěle. Hned ten den co jsem přiletěla jsem snědla tunu rohlíku. Miluju to ticho. Žádný Niall, žádný paparazzi, žádný hluk, žádný kluci. Je tu něco co by jste měli vědět...ani nevím jestli se mam vrátit do Anglie. Nevím jestli mam ukončit vztah s Niallem... Strašně moc ho miluju, ale to že jeho Amy neví jestli je otcem mě dostává nejvíce. Je toho trochu moc. Niall mi volá, píšě a všechno možný. Ještě ani jendou jsem mu to nezvedla. Nemyslete si o mě že jsem zlá, ale prostě vadí mi paparazzi a dokonce i fanynky. Bolí mě hlava z toho jak křičí a vše možný. ,,Kájo jak to tedy bude s tou Anglií? Vrátíš se tam? A co řekneš Niallovi? Rozejdeš se s ním přes hovor nebo dokonce esemesku?" zeptala se máma. Nechápu proč zrovna řeší můj život. Je to snad moje věc jestli se vrátím nebo nevrátím do Anglie... ,,Prosim tě mami. Nerozebírej tu můj život. Je to mezi mnou a Niallem," nabrala jsme si hrstičku popcornu. ,,Já jen že už je ti jednaadvacet a ještě si se nerozhodla jestli vůbec s Niallem strávíš celý život." ,,No právě je mi dvacet jedna a na svatbu a dítě mam čas. A jak ty můžeš vědět že s Niallem ztrávím celej život?" ,,Nemluvila jsem o dítěti, ale o tom jestli zůstanes tady nebo..." Zvedla jsem se z gauče a neposlouchala mámu. Nezajímal mě její výklad. Při cestě na své oblíbené místo jsem si zapla bundu a vypla mobil. Vydala jsem se na pole, kde byl stroma pod stromem nově natřená lavička. Sedla jsem si na ní a zavřela oči. To ticho bylo tak dokonalý. ,,Neni to Pekařová?" ozval se za mnou hlas, který mě doprovázel celých devět let na základce. Byl to Adam. Jeden strašný frajírek. Po opuštění základky jsem ho neviděla a byla jsem za to ráda. ,,Novák?" nadzvedla jsem obočí. ,,Změnila si se," usmál se a sedl si vedle mě. ,,Jo dík ty taky nevypadáš děsivě," uchechtla jsem se. ,,Slyšel že to táhneš s nějákým slavným zpěvákem," podíval se na mě úsměvem. ,,Jo táhnu, ale není to zrovna vztah na celý život," řekla jsem a trochu mě podlo u srdce, chtěla bych s Niallem ztrávit celý život, ale vím že jednou se rozejdeme... ,,Jak to? Máš bezva přítele dokonce slavnýho žiješ v Anglii. No řekni co ti chybí?" ,,S Nialle je mi dobře, ale chybí mi soukromí. Víš? Prostě nás furt fotí, fanoušci strašně křičí a začátky vztahu jsou nejhorší. Sice máš pravdu že jsem s ním objela půl Evropy, ale i tak. Na penězích nezáleží a v Anglii ke hlučnu ještě víc než v New Yorku. Chybí mi ticho," špitla jsem, ,,jiank co tu děláš ty?" zeptala jsem se, abych změnila téma. ,,No rozešel jsem se s přítelkyní a přijel jsem na Vánoce," pousmál se a já kývla.
Liam:
,,Nemyslím si že je to tak hrozný. Prostě si potřebuje odpočinou od paparazzů a tak různě." Řekl jsem a roztáhl se na gauči. ,,Jo já vím, ale aspoň by mohla napsat nebo vzít ten pitomej hovor," řekl celý nervózní Niall a v rukouch mnul telefón. ,,Třebá má špatný signál a je z rodinou. Věř mi že se ti ozve," usmál jsem se. ,,Já jen že Carol miluju a mam pro ní speciální dárek že ani nevím zda ho přijme," usmál se a mobil polož na stůl, rozvalil se ma druhým gauči. ,,Doufám že to není zvíře," uchechtl jsem se. ,,Nene je to specialní dárek pro dívku," rukou jsi vjel do vlasů. Jsem rád že Niall si našel Carol, dívku co ho dělá šťastným. Carol je hrozně hodná a upřímná dívka a Niall je opak. Sice je taky hodný, ale občas je dost vulgární a přehání to z alkoholem. Oni se vzájemně doplňují. Přeju jim to.
Ahoj!!! Omlouvám, se že je krátký, ale smazalo se mi pár dílu takže je teď budu asi dopisovat... Jinal už jen týden do Vánoc :3 Jen bych vás chtěla připravit na díly, kde to trochu bude skřípat. Co si myslíte že Niall koupil Carol? :)
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanfictionCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?