Hi I'm ....

776 35 2
                                    

Niall odešel asi tak před hodinou za klukama. Jen jsem ležela a koukala na Zkus Mě Rozesmát strašně jsem se smála tomu obočí, ale vyrušil mě zvonek. Myslela jsem že Niall má klíče. Zvedla jsem se prohrábla si vlasy a vydala se otevřít. ,,Ehm ahoj?" znejistěla jsem. Předemnou stála štíhla no to se nedá říct bruneta s modrými oči. No bruneta. Na světle vypadali vlasy tak špinavě blond. ,,Ahoj," usmála se, ,,je tu Niall?" ,,Není," řekla jsem. ,,Aha. Tak mohu si aspoň promluvit s tebou? Jinak jsem Amy," natáhla ke mě ruku. ,,Carol a očem mluvit?" nechápala jsem, ,,pojď dál," vstoupila dovnitř a rozhlídla se. ,,Dáš si něco?" zeptala jsem se. ,,Ani ne děkuji," zavedla jsem jí do kuchyně. ,,Tak o čem chceš mluvit?" zeptala jsem se jak, kdybychom byla kamarádky. ,,Nedávno jsem se rozešla s Niallem," prolomila ticho a já snad přestala dýchat. ,,Nedavno? Kdy nedavno?" ,,Tři měsíce zpátky." ,,Jako o prázdninách?" ,,No, když byl v Karibiku, byla jsem tam s ním," trochu se usmála. ,,Ty jsi byla poslední týden v srpnu v Karibiku s Niallem?" nechápala jsem. ,,Ano jako kamarádka. Myslela jsem ti že ti to řekl. Ale stal se menší ulét. Ten týden jsme spolu chodili a pak se rozešli," řekla a vydechla. Tak to už je trochu moc. ,,Jde o to, že jsem zjistila že sem těhotná." Teď se mi zastavil dech. ,,C-co-cože jsi?!" vykoktala jsem. ,,Jsem ve třetím měsíci a je to kluk," podala mi snímek ultrazvuku. ,,Chtěla jsem to říct Niallovi, ale nebere mi telefón a nereaguje na smsky. Doufám že mu to řekneš ten snímek si tu nech a ukaž to Niallovi," zvedla se. Její břicho už nabíralo tvar. ,,J-j-jo j-jasně řeknu," kývla jsem. ,,Tak děkuju," obula se. ,,Ahoj," řekla. ,,Ahoj," špitla jsem. Hned jak odešla jsem se totálně zhroutila. Sjela jsem po dveřích a začala brečet jak malý děcko, ale teď k tomu byl důvod. Se slzama v očích jsem si prohlížela snímek. Ani nevím jak dlouho jsem to vydržela se dívat na ten zatracený snímek. Tohle je to nejhorší co se mi mohlo stát. Zvedla jsem se, protože jsem slyšela odemykání. Založila jsem si ruce na prsou. ,,Ahoj," usmál se a položil klíče na skříňku. ,,Zapoměla jsem se zeptat jak bylo v Karibiku?!?" ,,Dobře. Proč se ptaš?" na tváři měl úsměv nechápavosti. ,,Aspoň mi nelži!" křikla jsem. ,,A v čem ti nemam lhát?" nepochopil.   ,,Fajn! Co je tedy tohle?!" ukázal jsem mu snímek. Vytrhl mi ho z ruky a koukal na něj. ,,Snímek z ultrazvuku?" nechápal, ,,kde jsi ho vzala?" podíval se na mě. ,,Je to kluk a budeš táta," řekla jsem. Snažila jsem se zadržet slzy. ,,Ty?" ,,Ne! Tvoje pitomá kamarádka z Karibiku!" vyštěkla jsem. ,,Jaká kamarádka?! O čem to mluvíš?!" vyjel. Na jeho tváří přistála má dlaň. Ruku položil na tvář a podíval se na mě. ,,Ale já nevím o jaký kamarádce to mluvíš a čí je ten snímek? A jak můžu bejt táta, když jsem spal jen s tebou," šeptl a držel si tvář. ,,Nechci, aby jsi lhal. Asi před dvouma hodinami tu byla holka bylo vidět že tě zná. Říkala si Amy. Myslela jsem že mě mě miluješ!" poslední větu jsem šeptla. ,,No vždyť tě miluju." ,,Ne nemiluješ. Lituju jak jsem s tebou mohla strávit půl r...," nedořekla jsem. Došli mi že tyhle slova bolí mě a to dost. Nejen že jsem litovala těch slov co jsem vypustila z pusy, ale lituju že jsem na něm zlá. ,,No tak zavolej svý "kamarádce" ukázala jsem v uvozovkách, ,,řekni že jsem ti to řekla." ,,Carol ty to nechápeš. Já se žádnou jinou nespal. Myslel jsem že ve vztahu si máme věřit. A já ti věřím, ale jak vidím ty mě vůbec. Řekl bych ti kdych spal s jinou, protože to v sobě nedokázu dusit. Nedokázal bych ti lhát." podíval se na mě. ,,Ne teď máš pravdu nevěřím ti," odešla jsem do ložnice, kde jsem se zhroutila a naplno se rozbrečela.

Ahoj!!! Další díl je zde. Já vím nic moc :\ Tak už jen 9 dní do Vánoc :) tak co si přejete k Vánocům:) Já vím že od babi dostanu album od 1D a JB. Od mamky nwm, ale asi tři nejdraší elektronický dárky.... Doufám že se vám díl líbí :)

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat