Turné

1.2K 38 0
                                    

Ty dny s Niallem strašně rychle utíkali. Vztah funguje a je pořád v tajnosti, teda kluci Paul to ví a dokonce i rodiče! Máma byla trochu v šoku... Nakonec to vzali všichni dobře a navíc kluci něco tušili takže nebyli moc překvapený. Za ty dny co jsme spolu tak víme snad všechny tajemství.

Vlastně Niall je jediný kdo ví jaký mam sny. Nikdy jsem se s tím nesvěřila mamce nebo nikomu z rodiny. Je únor blíží se apríl a budou se slavit Harryho narozeniny. Párty se bude u kluků... A to je mimo téma. Právě teď sedíme v autě a čekáme v koloně mezitím Niall mluví vulgárně a je na mobilu jako já. ,,Křáp jeden," hodila jsem se svým mobilem na zadní sedačku a vzdychla si. ,,Co je?" nechápal Niall.

,,No zase se to seklo!" zavrčela jsem a natáhla se pro něj. ,,Konečně," vydechl Niall a rozjel se. Dorazili jsme ke klukům a já vystoupila. Niall propletl naše prsty. ,,Larry, kdo to sakra vymyslel?" ozval se hlas Louise, který si nás vůbec nevšiml a pochodoval jsem a tam. ,,Briana, Briana a Briana," opakoval stále a já se podívala na Nialla. ,,Kámo jsi v pohodě?" zeptal se Nialler a odložil klíčky od auta na skříňku.

,,Vy-vy jste to slyšeli?" vykoktal. ,,No jenom kdo vymyslel Larry a nějáka Briana," odpověděla jsem. ,,Jsi v poho?" optal se znova Ni. ,,Už si to Carol řekl?" zeptal se jako kdybych tam vůbec nebyla. ,,Ne," povzdychnul si Niall. ,,Hej nebavte se jako kdybych tu nebyla. Co mi má Niall říct?" otočila jsem se na Nialla a založila ruce na prsou. ,,Prostě nám uteklo volno a my jedem turné On The Road Again," nadechl se Niall.


,,A kdy?" šeptla jsem. Ani jsem nepostřehla že Loui odešel. ,,Za týden a proto ta párty má bejt zejtra," zvedl koutky k úsměvu. ,,Nechápu proč jsi mi to neřekl," zvedla js zrak od podlahy, ,,ale je mi to jedno. Nechci teď řešit turné," odešla jsem do kuchyně. Než stačil cokoli říct. ,,Nazdáár!" křikl Harry a drtil mě v objetí. ,,Ahoj," pípla jsem.

,,Fajn Carol klid. Nialla přeci miluješ a navíc je to jeho kariéra. Je fakt že tohodle jsem se taky bála. Neuvidím ho dlouho,"

mluvila jsem sama k sobě v duchu. Povídali jsme si a kluci řešili turné. Ano byla jsem naštvaná na to že mi to Niall neřekl, když to věděl pěkně dlouho!

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat