Oh, ne

1.6K 61 1
                                    

První základní věc co jsem udělala je že jsem se probudila. Do ruky jsem vzala mobil a vzpoměla si na Neilla nebo Nialla? Sakra... Jeho oči byli tak dokonalý. A tu černou budnud co měl na sobě. Mluvím jako bych ho znala věčně. Vygooglím jeho jméno! Napsala jsem Neill, ale to mi našlo jen Neilla Amstronga..:D. Takže Niall... Niall James Horan, pochází z Irska a blablabla. Už vím tak něják vše co jsem potřebovala. Ne nejsem šílená a ani bláznivá, ale asi jsem se zamilovala. Určitě znáte pocit, když objevíte někoho slavnýho a pak vše hledáte. Jsem asi blázen. Projistotu jsem mobil odložila a s oblečením co jsem vyhrabala jsem odešla do koupelny. Umyla jsem si tělo a vyčistila mé dokonalé zoubky... Snídaně byl jogurt se sušeným ovocem a zelený čaj. Po snídaně jsem došla do krámu pro pár věci a pak nastal nudný den... No vlastně jsem se nenudila. Koukala jsem na videa od One Direction. Abych upřesnila vtipný momenty. Doopravdy jsem se dost zasmála. Vypla jsem mobil a začala se modlit: ,,Pane Bože nemohl by jsi ještě zařídit pár setkání s Niallem? Já vím že nejsem dokonalá, ale moc prosím," jsem zralá do blázince. Jdu si zaběhat aspoň vypnu mozek. Vzala jsem si sportovní věci a vyrazila. V parku jsem se teprav rozběhla a běžela. V uších mi hrála písnička Od Maroona 5. Podívala jsem se na své nohy a běžela. Zrovna ten okamžik co jsem zvedla zrak jsem do někoho narazila. ,,Pardon. Omlouvám se," strhla jsem sluchátka. Bouhžel na zemi přistál mobil. ,,Sakra," špitla jsem. ,,Je něják poškozen?" optala jsem se hned. Proč to pokaždý je takhle. Vrazím a spadne mobil. ,,Nejsi ta co byla včera v baru," zvedl zrak ke mě. ,,No jo a ty jsi ten komu jsem schodila mobil," povzdychla jsem si. Niall. Je to on. O můj bože. Padnu!! Volejte! Ve vňitř jsem křičela a skákala. ,,Hele, když teď máme na sebe takový štětí nechceš zajít někam?" uklidil mobil. ,,Jo," řekla jsem potichu. Tolik se stydím. Nevím jak mam začít komunikovat. ,,Jinak ještě jednou se omlouvám," odvážila jsem se promluvit. Abych nemusela trpět to ticho co mezi náma panovalo. ,,Neomlouvej se. Nic se mu nestalo. Je v pohodě a já taky," zasmál se a já s ním. ,,Jo jinak Niall," podal mi ruku. ,,Carol," představila jsem se. ,,Originální jméno. Nejsi odtuď viď?" ,,No nejsem to máš pravdu. Jsem v Anglii krátce," vše ze mě vycházelo. Nestyděla jsem se naopak s Niallem jsem se cítila tak něják svá. Je to divný, ale je to tak. ,,Odkuď jsi?" vyzvídal. ,,Z České Republiky," řekla jsem tak něják hrdě. ,,Hlavní město?" ,,Praha," ach jak ta mi chybí. ,,kouknu se na internetu pak," usmál se. Celý den jsme strávili povídaním. V sedm jsme se rozloučili a měla na sebe čísla. Já o něj tak něják nestála, ale on mi ho nabídl. Oh, ne co když jsem se doopravdy zamilovala do slavnýho? Jestli je to sen tak ať se probudím. Šťípla jsem se. ,,Auu," zasyčela jsem a plácla se po ruce.

Omlouvám se za chyby, ale občas se to trochu zvrtne. Jinak já vím že ty začátky toho příběhu nesjou moc zajímavé, ale teď už to půjde pěkně po másle (možná )

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat