,,Kdybys věděl jak jsi mi chyběl," jezdila jsem ukazováčkem po jeho hrudi. ,,Myslel jsem že si se na mě vykašlala a neozveš se," jeho hlas se při té větě zlomil. ,,Jeden důvod by se nášel." Špitla jsem a položila ruku na moje bříško, kde se vyvíjí nový život. ,,Jaký?" otočil na mě hlavu. ,,Není to jedno?" zavřela jsem oči a povzdychla si. ,,No jestli to byl důvod proč si se nechtěla vrátit, tak bych to chtěl vědět," sedl si. ,,Zatím si to nechám pro sebe a uvidím," šeptla jsem, ,,zítra jdu ještě do nemocnice. Odvezeš mě tam?" změnila jsem téma. ,,No jo odvezu, ale proč tam jdeš?" ,,Víš jak jsem měla takový křeče?" kývl, ,,tak musím na vyšetření," sedla jsem si a našla mé spodní prádlo. Pak jsem na sebe navlíkla Niallovo šedé triko, protože to bylo nejblíš. Lehla jsem si zpět a přitulila jsem se k němu. Cítila jsem se tak v bezpečí. ,,Víš co je nejhorší?" zeptala jsem se Nialla. Nic neříkal a naznačil mi, abych pokračovala. ,,Že dárek pro tebe jsem zapoměla v Česku" řekla jsem zklamaně. Ještě v Česku jsem mu koupila boxerky od Calvina K. a pár věcí k tomu. Hrozně ho zajímalo jak vypadá Český oblečení. Říkala jsem mu stejně, ale on že ne... Prostě můj blázínek. ,,Mam taky dárek, ale dam ti ho pozdějš." ,,Proč pozdějš?" špitla jsem si spíš pro sebe, ale on na to odpověděl: ,,Protože tenhle dárek je tak speciální, že nevím jestlo ho příjmeš," pousmál se. ,,Přijmu ho. Ty víš že nemam ráda překvapení," dloubla jsem mu do ramene. ,,No právě proto ti ten dárek dám dýl," líbl mě na tvář.
,,Promiň Car, ale nevěděl jsem že přijedeš a domluvil jsem se s Liamem, že si uděláme pánskou jízdu. Nevadí ti to?" podíval se na mě Niall z obýváku, ,,chtěl bych bejt s tebou, ale Li chce něco vyřešit... A příjde mi trapný to odvolat," nevinně se pousmál. ,,Ne v poho jdi já mezitím vybalím kufr a odpočinu si," usmála jsem se. ,,Vážně ti to nevadí?" přešel do kuchyně a napil se džusu co měl na lince. ,,Ne vážně mi to nevadí," objala jsem ho. ,,Připrav se na dny, kdy tě budu pořád objímat," šeptla jsem a stoupla si na špičky, vlepila mu jemnou pusu na jeho hebký rtíky a odtáhla se. ,,Docela se i těším," usmál se a přisál se na mé rty. ,,A v kolik přídeš?" zeptala jsem se a prohrábla si vlasy, protože mi spadly do obličeje. ,,Počítám tak v noci," řekl a zatvářil se andělsky. ,,Užij si to," letmo jsem ho políbila. ,,Jo ty jsi užij vybalování. Ahoj," nazul si boty a já jen slyšela zaboucnutí hlavních dveří. S povzdychem jsem si uklidila zbytek nádobí a pak si vybalila kufr. Přitom mi hrál Justin Bieber What Do You Mean. Zpívala jsem, pobrukovala a uklízela...
Ahoj!!! Tak jsem se konečně dokopala k psaní... Moc se omlouvám, ale neměla jsem čas a nakupuju dárky na poslední chvílí :( :D doufám že se vám díl líbil a omlouvám se za chyby :) zatím:)
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanfictionCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?