Bulwar

1K 41 3
                                    

Klukům jsem to pomohla uklidit. Niall leží a furt naříká jak mu je blbě. No neměl pít! Harry taky chrápe... Kluci si šli taky pak lehnout a já uvařila. Čtu si znova Hello furt nechápu jak přišli na mé jméno. No je fakt že Niall mi psal twetty a taky si mě nadávno začal sledovat... Možná že tak na to přišli. Zabzučel mi mobil. Otočila jsem displej a koukla se kdo mi psal.

Niall♥

-Ahoj, nechtěla by jsi přijít za mnou nahoru? Už je mi líp, ale jsem línej vstát. A jestli půjdeš přines mi nějáký pití mam žízeň! Děkuji tvůj milovaný přítel :*

Tvůj milovaný přítel. Nemůžu uvěřit že já jsem jeho přítelkyně. Je to zvláštní, já nevěděla že se na mě usměje štěstí. Jsem ráda že jsem letěla do Anglie abych ho poznala. Tolik ho miluji! Dala jsem mobil do kapsy a natočila vodu do modré sleničky. Líně jsem došla nahoru do Niallovo pokoje. ,,Jé ahoj," jeho úsměv se ještě víc rozzářil. ,,Děkuju," usmál se a hned na to se napil. ,,Co jsi dělala?" ,,Uklízela, myla nádobí, vynášela odpadky, utírala prach...," počítala jsem na prstech. ,,No dobrý," zastavil mě Niall. Jen jsem smíchem zakroutila hlavou a šla k němu. Hrozně moc ho chci obejmout. ,,Takže...," začal Niall. Jen jsem zvedla zrak a upřeně hleděla na Nialla. ,,Co budeš dělat až tu nebudu?" vyzvídal. ,,Chtěla bych letět na týden do Česka," zapřemýšlela jsem se. ,,Mě napadlo že by jsi mohla jezdit s námi. Budem ve Francii, Tokio, Amerika a kolem Ameriky. Napadlo mě že bych tě provedl a navíc, když už to stejnak celej svět bude vědět tak se můžem ukázat." Usmál se. ,,Ty Nialle já nevím... Asi bych překážela," šeptla jsem. ,,Holky taky jezdili a nepřekáželi. Představím tě zbytku skupiny. Třeba našim bodyguardum a nebo Lou to je ta co nás "maluje" a našim fanouškum, kteří už tě asi znají," pohladil mě po zádech. ,,No jen na pár dní chci do toho Česka," otočila jsem se na něj. ,,Zaplatím ti letenku zpět a pak do Česka," svalil mě na postel a objal. ,,To nemůžu po tobě chtít," vydechla jsem, ,,zaplatím si to," dodala jsem. ,,Já chci aby jsi jela tak ti to zaplatím." ,,Fajn, ale do Česka si to zaplatím," namítla jsem. ,,Ne vše zaplatím. Jestli mi dáš číslo tvého účtu pošlu ti peníze," jeho obejtí bylo tak silné že jsem se nebála ničeho. ,,Ne! Nechci, aby jsi mi posílal peníze na účet. Nechci aby jsi mě sponzoroval," vyjela jsem po něm, ale pak toho litovala. ,,Promiň," špitla jsem. ,,V pohodě. Já jen chci aby jsi jse měla dobře. Si moje princezna a já jsem ochotný za tebe zaplatit vše i kdyby to stála milióny ty jsi pro mě vším. A já to chci zaplatit tak mi to povol," podíval se na mě. ,,Nialle, ale já nechci aby si za mě vše platil. Nejsem malá umím si to zaplatit a vydělat sama," podívala jsem se na něj. ,,Carol," pohladil mě, ,,řekni mi ten účet. Budu posílat malé čásky jen chci aby jsi se měla dobře," řekl. ,,Když jsem neměla tebe taky mi bylo dobře a mě je dobře i teď tak proč by jsi to měl platit?" ,,Dost! Prostě ti to zaplatím nechci, aby jsi to platila ty!" řekl vyším tónem. Nebála jsem se. I když... ,,Ne," zvedla jsem se a odešla. Co pak nechápe že nechci, aby mě tu sponzoroval?! Co je tak těžkého na tom pochopit? Přijdu do Anglie, zajdu do klubu potkám slavný se kterým teď jsem ve vztahu a on chce vše platit jen, abych já se měla dobře! Ale to já nechci, nechci aby mi půjčoval peníze a platil za mě, nejsem až tak chudá!

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat