,,Tak jdeš nebo ne?" zeptal se Niall. Dnes je ta párty. Je fakt že dárek pro Harryho mam je to plyšák kočky. Poradil mi to Niall! ,,Harry se těší že tam budou všichni," řekl a stál u dveří. Celou dobu registroval mé pohyby. Ani nevím jestli tam chci. Za všechno může Harry, kdyby nevedl deník o mě! ,,Fajn," povzdychla jsem si. ,,Ale jestli tam nechceš. Nechoď," chytl mě za loket, protože jsem chtěla odejít. ,,Ne já chci! Vždyť mám pro Harryho tu drobnost a navíc měla by tam být Soph, ne?" podívala jsem se na něj. Kývl a pustil mě. ,,Tak za půl hodiny tě chci vidět u dveří," křikl do chodby. ,,Za půl hodiny?!" vyjekla jsem a vylezla z ložnice. ,,Ano za půl," přikývl s menším úšklebkem. ,,Fajn Horane máš to mít," zažbrblala jsem si pro sebe a rychlostí blesku jsem otevřela velkou skříň, kde se nacházeli mé věci. Trvalo mi snad deset minut než jsem našla to pravý. Černý upnutý jeansy, šedivé bílé triko, které jsem si zakasala. Pečlivě se namalovala. Popadla jsem mobil a peněženku. K čemu vlastně peněžnku? To je fuk... Rozrazila jsem dveře a rychle běžela do předsíně si vzít černé boty a na sebe jsem hodila koženku. V zdrcadle jsem si prohrábla vlasy a usmála se. Ještě rychle jsem si skočilo pro košili, kterou jsem dala kolem pasu a v klidu se vrátila. ,,Jdeš pozdě," zašklebil se Niall. ,,Tak ty jsi mi tedy milej," drcla jsem do něj. ,,Ne vypadáš dobře a ty oči jsou taky pěkný. I když nerozumím tomu vašemu malování je to nice, ale proč tak výrazný?" zeptal se. Jsem ráda za pochvalu že se umí s ozvat a pochválit mi outfit, kterej jsem vybírala skoro jedenáct minut. ,,Nevím," pokrčila jsem rameny, ,,jen tak," usmála jsem se a kousla do rtu. Vyšli jsme ven a Niall propletl naše prsty. Naštěstí nikdo nebyl tedy doufám poblíž. Nastoupili jsme do auta a Niall se rozjel. ,,Napadlo mě," začal Niall a já se koukla na něj, ,,že by si mohla přespat u nás. U mě v pokoji, aby si nemusela chodit domů," zařadil a rozjel se. ,,Nojo, ale kdy podle tebe bude konec?" koukala jsem z okýnka. ,,No tak do rána by mohli všichni vypadnout," nevinně se usmál. Niall vjel ze zádu takže paparazzi neměli šanci. Haha!! V ruku v ruce jsme šli dovňitř. Hlasitá hudba a alkohol. Niall mě seznamoval se slavnými lidmi. Třeba teď mě seznámil s Taylor Swift a s DJ Calvinem Harrisem. Omg! Nebo tu prochází Ashton s Calumem. To jako vážně?!? Ještě že se umím ovládat, ale Niall to poznávál pokaždý se jen tak pro sebe usmál a já se mohla zbláznit, když mě seznamoval s Taylor. Dokonce jsem viděla Justina... A myslím že i Demi, ale to nevím přesně. ,,Jé! Ahoj Nialle," objala nějáka holka Nialla. Aaa objevila se i má stránka žárlivosti. ,,Ahoj," opětoval jí pozdrav. ,,Takže Gemm tohle je Carol moje přítelkyně a Carol tohle je Gemma Harryho sestra," řekl a Gemma ke mě natáhla ruku. ,,Těší mě," usmála se a já to zvopakovala. Gemm tam chvíli s námi stála a povídala si. ,,Tak Nialle pochlub se," přišel usměvavej blonďák s piercingem. Myslím že patří do party Ashtona. Jak že se jím říká? Second of summer? Myslím že tak něják. ,,Luke to je Carol MOJE přítelkyně," zdůraznil Niall slovo 'moje, ,,Carol to je Luke zpěvák v 5SOS a velký idiot," představil nás Niall. Oba jsme si potřásli rukou a zase si chvíli povídali. Niall už pil a já si taky trochu dala. Ani mi nevadilo že jsem seděla sama na schodech jako tenkrát u Eda. Naopak potřebuji klid. Jsem ráda že se Niall baví já taky jen to neprojevuji... Napila jsem se a červený kelímek odložila vedle sebe. Koukala jsem dolu a sledovala lidi co tancovali, pili nebo se bavili. Hele zrzavá hlava. Ed! Usmála jsem se. Koho jsem tu neviděla byla Soph a Louisova přítelkyně Eleanor, kterou jsem ani neměla čest poznat. Ani nevím jestli vůbec chodí spolu nebo co mezi nimi je. Harry se taky baví. Zajímalo by mě jestli hledal ty fotky nebo jestli na ně zapoměl... Niall postával u kluků z 5SOS a byl u nich i Louis. Vzala jsem kelímek ze, kterého jsem usrkla a usrkávala dál.
Ahoj!!! Tak dalšííí díl je zde! Doufám že se líbí :) Budu rádá za hvězdičky, komenty nebo přečtení ♥ Je to jen na vás :) v mediích máte ten outfit Carol a make-up, ještě jsou tam outfity kluků. Tak zatím Ahoj!!! ❤❤
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanficCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?