Byli tam ještě tři stránky o mně, ale nepřečetla jsem je. Byl to tak trochu menší šok, jak mě Niall chce dostat? Harry mě přeci nemůže milovat, když teď zrovna chodím s Niallem... Aspoň vím proč je tak na mě protivný. To vysvětluje co se stalo v kuchyni. Trochu jsme se rafli. Menší hádka, já sama ani nevím jak přesně vznikla... Proč je to teď, momentálně teď tak složité? Pořád jsem stála u Harrym v pokoji, ani jsem si nevzpoměla že jsem chtěla jít na nějákej záchod. Deník jsem položila zpět a fotky zmuchlala a vzala sebou. Nakonec jsem došla do koupelny a zamkla se. Otočila jsem se a pozorovala můj odraz v zrcadle. Došla jsem k mému odrazu. Viděla jsem a navíc cítila jak se mi trochu lesknou mé oči. Věděla jsem že se mi chce brečet, ale sama sobě jsem to nedovolila. Opláchla jsem si obličej a spláchla záchod. Nebyla jsem na něm, ale kdybych náhodou někoho potkala, aby se neřeklo. Usmála jsem se na sebe do zrcadla a chystala se odejít, ale zpozornila jsem zmuchlaně fotky, které jsem roztrhala a vyhodila. Nakonec jsem se ještě na sebe podívala a potichu slíbila že v Harry pokoji jsem nic neviděla ani jsem tam nebyla. Je to mé tajemství. Nesmím to nikomu říct. ,,Pššt," zašeptala a přiložila ukazováček k puse. Opustila jsem horní patro a potichu se vydala za klukama. ,,Pojedem už?" zářivě se na mě usmál Niall a já kývla. Začali se zvedat a mé oči se přesunuli k Harrymu. Oči měl umístěné na obrazovce mobilu. Odvrátila jsem zrak a vjenovala se klukům. ,,Ahoj," objala jsem Liama, ,,a pozdravuj Soph," dodala jsem a Li kývl. ,,Příště," odešel Harry. Vyměnila jsem si nechápající pohled s Louim. ,,Mějte se," odešli jsme spolu. Nedrželi jsme se za ruce jen jsme vedle sebe šli. Potichu. Musela jsem to trapný, ubohý ticho přerušit, ale nevěděla jsem jak.. ,,Co jste si povídali s kluky?" přišla jsem na něco. ,,No takový ty věci kolem turné koncertů," řekl. ,,Aha," kývla jsem. ,,Nialle," šeptla jsem a drcla do něj. Okamžitě se zastavil a zpozoroval blesk. Bylo to nepříjemný, protože se jich přidalo pak hodně. ,,Zlato poslouchej," otočil si mě k sobě. Byla tma, ale já viděla jeho modré oči. ,,Neboj buď v klidu," šeptl, když viděl v mích očích strach. Kývla jsem. ,,Měj skloněnou hlavu a ruku před obličejem. Neohlížej se. Drž se mě. Až vejdem do auta nezvedej hlavu. Ano?" podíval se na mě. Kývla jsem. Je fakt že jsem se strašně bála a vůbec jsem nepomyslela na ty krysy co furt fotí. Vypařilo se mi že Niall je slavej a úplně jsem zapoměla na paparrazi. Jak řekl udělal. Přitáhnul si mě k sobě a my se vydali. Čím blíž jsme tam byli tim víc jsem se bála. Blesků byl víc. Dokonce tam křičelo i pár fanynek. Měla jsem kapucu na hlavě m, skloněnou hlavu a ruku před obličejem. Přesně jak mi Niall řekl. Niall vešel jako první a já šla za ním. Furt mě držel kolem pasu jednou rukou. Nezvedla jsem hlavu. Blesky byli silnější a neskutečně blízko. Slyšela jsem křiky ve stylu: Pusť Nialle ty děvko!
Kdo jsi?!
Co cheš?!
Zabiju tě!!
Nialle kdo je ta slečna?
Nialle to je vaše přítelkyně?
Odkuď jste?
Jak se jmenujete?Doopravdy jsem se bála. Ne kvůli tém lidím, ale kvůli výhružkám. Rychlostí blesku jsme nastoupili do auta a opustili to. Furt jsem měla skloněnou hlavu. Nic jsem neříkala. Nialk zatavil na červenou a pohladil mě. ,,Carol? Jsi v pohodě?" otázal se a já ho objala. ,,Slyšel si co tam vykřikovali?" zavzlykala jsem. ,,To bude dobrý," šeptl. ,,To nebude vůbec dobrý! Nialle oni mě budou nenávidět," po tváři my ztekla první slaná slzička. ,,Carol ty to zvládneš. Máš mě. Oni neví že jsi moje přítelkyně. Neví kdo jsi, neví jaká si. Neznají tě takže tě nemůžou nenávidět. Spíš oni nenávidějí mně že jsem si někoho našel. Chápeš to? Ty je nezajímáš možná křičí nadávky a chtěj aby si semnou nebyla, abych já byl sám. Protože si myslí že mají u mě šanci. Víš kolik jim tak může být? Třináct až sedmnáct. Tebe nenávidějí. Oni nenáviději mě že mam tebe," řekl. Věděla jsem že lže. Že nenávidí oni mne. ,,Ty víš že tě miluju a nějáky fanynky nás nerozdělí. Věř mi," šeptl a políbil mě.
Domů nebo ke mě do bytu jsme přijeli kolem desátý. ,,Nechceš u mě přespat? Nechci tu být sama," podívala jsem se a on kývl. Sundala jsem si boty a zaplula rovnou do koupelny. Umyla jsem se a oblíkla pyžamo. Cestou do obýváku jsem si udělala drdol. Niall mi už zkoumal lednici. ,,Je tam čína," křiknu a sednu si. Přepnu na anglický kanály a projížděla jsem. Nakonec jsem nechala Disney Channel, kde už teda nebyli pohádky, ale jelo tam Monte Carlo. Niall si přinesl jídlo a jedl. ,,Jak nemůžeš jíst?" řekl, když dojedl a svalil se vedle mě. ,,Nevím," pokrčila jsem rameny. ,,Si tě vykrmím," políbil mě. ,,To tak už jsem dost vykrmená," řekla jsem. ,,Tohle odvoláš," ,,Fajn odvolávam," objala jsem ho. Miluju jeho vůni a jeho vlasy. Seděla jsem a Niall měl svojí hlavu položenou v mém klíně. Pozorovala jsem ho a hrála si s jeho vlasy. Buď jsem mu do nich vjela a vískala ho ve vlasech nebo namotávala na prst.
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanficCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?