Baby?

917 32 0
                                    

Ten den co Niall začal být nepříjemný se to postupně zhoršovala. Nikdy bych neřekla, aby ty tři dny do mého letu rychle utekly, ale teď si to přeju. Chci co nejdřív opustit Ameriku. Možná kdyby se choval normálně, jo chápu je náladovej, ale to že si na mě vylejvá veškerý vztek, mě dost štve. Bouhžel já se neumím bránit a tak si to nechávám líbit. Nechápu co se stalo, i kluci jsou divný. Hodila jsem do kufru triko a sedla si na postel. Hlavu jsem měla v dlaních a zavzlykala. Asi lituji že jsem s ním. Nevím proč, ale teď se v jeho přítomnosti cítím divně, třeba za to může ta Niallova nálada. Otevřeli se dveře a vyšel Niall. Bez pozdravu mě obešel a zamířil si to k baru. Vytáhla jsem sluchátka a pustila si Arianu Grande. Její písničky se mi dost líbí. Nevím proč, ale neměla jsem jí v lásce a pak jí začnu poslouchat... Moje logika je divná... ,,Hey," chytl mě silně za loket, až jsem sykla bolestí a strhl mi sluchátka. ,,Ty mě neslyšíš?!" zvýšil hlas. ,,Ne," pípla jsem. V jeho hlase byla poznat zlost a z jeho úst šel cítit alkohol. ,,Bolí to," špitla jsem a trhnula rukou. Schválně stisk zpevnil. ,,Nialle," zašeptala jsem, ,,prosím," podívala jsem se na něj. ,,Ne," řekl. ,,Nikdy bych tohle neřekla, ale těším se až odletím a už tě neuvidím!" silně jsem škubla rukou a odtáhla se. ,,Barbara měla pravdu. Bruneta chudá jak kostelní myš, která může nabídnout jen tělo. Prostě chceš jen prachy." ,,Co?" zlomil se mi hlas, protože tohle hodně bodlo u srdce. ,,Prosim tě. Jde ti o prachy," to už jsem nevydržela a vlepila mu facku. Okamžitě se chytl s levou tvář a podíval se na mě. Já...já nezmohla jsem slova. Sebrala jsem se a utekla z pokoje. Zalezla jsem do místnosti a sedla si do rohu do křesílka. Nohy jsem měla přitisklé tělu a plakala. Plakala jsem, protože mě mrzelo co řekl Niall. A o jaký Barbaře to mluvil? V hlavě mi běhalo několik myšlenek, ale vyrušilo mě vrznutí dveří. Potichu jsem vstala a přešla za krabice. Ruku jsem si přiložila na ústa, aby nebyl slyšet můj dech. ,,Carol?" ozval se hlas v místnosti, ,,chci se ti omluvit a říct ti že přespím u Louise, aby ty jsi mohla spát v pokoji," dveře práskly. Jak  vědět že jsem tady?

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat