Seděla jsem tam a přemýšlela. Kluci se furt nad něčím dohadovali. Jelikož už bylo kolem sedmé hodiny chtělo se mi domů, ale bála jsem se ozvat. Jak jsem říkala jsem tichý typ. ,,Odskočím si," zvedla jsem se přičemz jsem upoutala jejich pozornost. Odešla jsem na chodbu a tak trochu se rozhlížela. Vyšla jsem schody nahoru a tak trochu jsem se natahovala, abych viděla. Došla jsem tam a porozhlídla se. Všude byli dveře... Šla jsem tedy na levo. První dveře, kde bylo obrovský okno a obrazy. Byli velmi pěkný. Zavřela jsem a vstoupila tam. Přešla jsem k první obrazu. Krajina... Asi po pěti minutách jsem šla k dalším dveřím. Otevřela jsem. Ustlaná postel na proti posteli velká černá televize v levém rohu byla rohová skříň. Na stole byly fotky zmuchlané papíry. Typovala bych že je to Liamův pokoj, protože tu visí fotky Liama a Soph. Další pokoj, kde byla tma a děsnej bordel a smrad a poházený věci. V rohu bylo piáno, takže Louiho pokoj. Další byl hned naproti. Vešla jsem tam a první co jsem uviděla byl kartonový Harry Styles. Ano byl to Harryho pokoj, protože všude visely fotky samotnýho Harryho. Poznala jsem to i podle toho že na posteli byl velký plyšák ve tvaru kočky. A co mě udivilo nejvíc byli moje fotky na jeho stole. Přistoupila jsem blíž a vzala jednu vytisklou fotku. Tuhle fotku mam na Twittru jako profilový obrázek. Vedle lampičky byl nejspíš deník s mojí fotku a vedle toho byli kluci. Nenápadně jsem se otočila ke dveřím, jestli tam někdo neni a vzala "knížku". Otevřela jsem poslední stranu.
21.1.2015Milý deníčku, dnes jsem dostal trochu menší infarkt. Asi se divíš proč. Niall k nám přivedl jednu dívku. Víš je hrozně krásná a kdybys viděl ty její oči. Niall jí pozval aby šla s námi na bowling. Myslel jsem si že s ní je nebo že s ní jen chrápe, ale nic. Říkal že se těší až jí dostane. Nevím co si mam myslet, ale chudák holka až na to přijde.. Jeli jsme tam všichni i Soph a Eleanor nejela. Nevím proč... Prý se pohádala s Louim. Kvůli tomu že jel pařit s nějákou Brianou. Je to jeho kamarádka a navíc pokuď vím Loui El miluje. Myslím že by jí nedokázal zahnout. Teď k tomu bowlingu. V autě byla skvělá atmosféra, ale ke konci, když jsme se ptali jestli spolu něco mají tak Niall neovládl svoje emoce a trochu víc se tam rozpovídal. To co řekl mi vyrazilo dech a nejen mně, ale všem a nejvíc asi Carolínce. Tak se jmenuje ta dívka. Pochází z České Republiky a česky se to jméno řekne Karolínka. Jde to těžce vyslovit, ale jinak je to krásný jméno. Carol pak s Niallem nepromluvila. Všiml jsem si že jí moc nejde bowling takže jsem se nabídl že jí pomůže. Přikývla a já jí učil. Má dokonalý zadek. Při učení jsem jí šáhl na stehno a ona se na mně otočila. Její dokonalý hnědé oči a dlouhé řasy na mě hleděli. Myslel jsem si že takové ma jen Zayn. Ach Zayn ten nám tu chybí. :( Zavrtěl jsem hlavou. U vily jsme si popovídali a já jí nabídl tel.číslo. Přijmula ho a uložila se mě tam jako: Harold Hazzouš Styles. Jak dokonalý :) Nevím proč, ale asi jsem se zamiloval to brunetky.
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
Hayran KurguCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?