Procházela jsem se a vrátila domů. Převlíkla jsem se do sportovního a šla cvičit. Na TV jsem našla nějáke cviky tak jsem se aspoň zabavila. Po cvičení jsem si dala rychlou spršku a vzala si knížku. Je to něco zamilovanýho. O holce co hledá pravýho a nakonec najde... Knížka s dobrým koncem. Celý odpoledne jsem se nudila. Rozhodla jsem se najít si práci, protože musím prostě vydělávat a třeba si najdu nějákou kamarádku. Kdo ví. Projížděla jsem různý inzeráty. Narazila jsem na výpomoc v jedný kavárně Coffe Bar. Bouhžel platí málo. Ještě se porozhlídnu... Hledala jsem dlouho až mě to unavili. Zalezla jsem si do sprchy umyla vlasy. Osušila jsem se hodila na sebe pýžo a v posteli si udělala cop, abych měla vlasy aspoň trochu kudrnatý. Den strašně rychle utek. Co vlastně dělám v Angli?! Jsem tu sama, opuštěná nemam tu nikoho. Já vlastně zapoměla byl to můj sen, ale mohla jsem to tušit že tu budu sama. Holka co se staršně stydí je v Anglii. Dost! Začnu na tom pracovat. ,,Nemůže přeci zůstat takováhle, nemůži si vše nechávat líbit a být ticho. To prostě nejde. Musím se umět ozva a bránit sama sebe. Začnu se chovat jinak. Chci potkat někoho koho budu opravdu milovat na kom mi bude záležet. Někoho kdo by miloval i mě. Bože já vím že nejsem perfetkní, ale kdo neni? Jen chci abych tu někoho poznala. Prosím. Carol a když budes držet hubu potkáš někoho? Ne nepotkáš musíš na tom máknout," chovala jsem se jako blázen. Mluvila jsem sama k sobě. Ta samota mi leze krkem a já se zachvíli totálně zblázním. Zavřela jsem oči a sestavovala si příběh.
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanficCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?