Harry, Ed a Niall

1.3K 46 0
                                    

Probudilo mě vyzvánění mého mobilu. Po slepu jsem ho nahmatala a přiložila k ucho. Jen mi došlo že jsem to nevzala. Neznámé číslo...

-,,Halo?" promluvila jsem česky a na druhý straně si někdo odkašlal.
-,,Ahoj nevím co si právě řekla, ale to je fukt. Jak ti je?" promluvil chraptiví hlas Harryho. Myslela jsem že rozumí slovu "halo"
-,,No, myslím že teplota klesla jinak je mi tak něják trochu líp,"
-,,To je fajn... Tak můžeš přijít večer pořádá Ed párty," zněl vesele. Počkat?!? Ed??? Jako Ed Sheeran?!?? Vážně?!?
-,,Myslíš Eda toho zpěváka?" řekla jsem rychle a pak se zhluboka nadechla.
-,,No jo myslím. Niall něco říkal a on by tě rád poznal," tak to nevím. Budu se bát, stydět a buhví co ještě.
-,,Harry já nevím. Uvidím. Zatím," típla jsem to jako před tím Niallovi.

Proč mi to nezavolal Niall? No nic. Zase jsem si lehla a ležela. Furt mi hrála televize. Ležela jsem na boku tak abych viděla na TV. Přemýšlela jsem zda mam jít na ten večírek nebo ještě ležet... No jo chtěla bych poznat Eda. Má dokonalý texty. Ale měla bych Niallovi vynahradit to ráno. Přeci jenom jsem ho pozvala a pak si jen tak onemocním. K večeru zbývá pár hodin a já se furt rozhoduji. Chci vidět kluky a hlavně Nialla. Ano jdu tam. Mam sice strach, ale vím že se mi nic nestane. Doufám. Napsala jsem Harrymu smsku v kolik mam přijít. Odpověď mi přišla hned. V osm mam přijít. Umyla jsem se a vzala na sebe černý jeansy a bíli triko. Před zrcadlem jsem ze sebe udělala člověka a mohla jsem vyrazit. Mezitím jsem pouklidila ten bordel b pokoji a teprv mohla jít. Cesta k vile trval cca 30 min. Nevím, nepočítám to. Zazvonila jsem a otevřel mi Niall. Trochu mě překvapila jeho reakce. Nejprve na mě koukal jak na člověka co nikdy neviděl a pak se otočil dovňitř. Po sekundě vyšel a zavřel dveře. Stáli jsme venku. Niall se nadechl.

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat