Good Morning Niall

1K 39 1
                                    

V klidu jsem posnídala u zapnutý televize. Talíř jsem odložila a šla se převlíct do světlých jeansu a černýho trika. Vyčistila jsem si zuby, lechce jsem se nalíčila a vlasy si rozčesala a nechala ruzpuštěné. Hodila jsem na sebe mikinu a černou čepici, kde bylo napsaný SWAG
Vydala jsem se na nákup. V obchodě jsem pozdravila a šla koupit potřebné věci. Rozhodla jsem se že půjdu ke klukům a tak trochu jim pomůžu. Zarazil ně bulvární magazím Hello Niall by na titulní stránce semnou! Dokonce jsem se poznala, neměla jsem zkloněnou hlavu prostě jsem se poznala. A nejhorší bylo že tam je i moje jméno! Čapla jsem ten pitomej magazín a šla ke kase. Prodavčka si mě moc neprohlížela za co jsem byla ráda. Rychlím krokem jsem se vydala ke klukům do vily vzala jsem to zadní vchodech. Nemusela jsem ani klepat, protože už mi mával Louis. ,,Ahoj," usmál se. ,,Ahoj," pousmála jsem se, ,,je tu Niall?" ,,Jo chrápe nahoře v pokoji," pousmál se na mě. Kývla jsem. ,,Jo tady jsem něco koupila," podala jsem mu tašku. Opatrně nakouknul. ,,Ten magazín je pro nás nebo pro tebe?" otázal se. ,,No pro mě," špitla jsem a vzala to. ,,Carol nic si z toho nedělej," dal svoji ruku na mé rameno, ,,taky jsme to s El tajili a nakonec se to provalilo," pozbudivě se na mě usmál. Kývla jsem a vydala se za Niallem. Ležel tam. Muselo mu být zle... ,,Dobrý ráno," políbila jsem ho na tvář. ,,Ještě pět minut," zakňučel. ,,Nenutím tě, aby si vstal," šeptla jsem. ,,Tak kolik si toho vypil?" zajímala jsem se. ,,Víc než si myslíš," furt měl zavřený oči. ,,Takže dost," ,,Jo," kývl. ,,Hele přinesu ti vodu s práškem," odešla jsem. ,,Jak to že tobě není zle?" zeptala jsem se Louise. ,,Já jsem se hlídal," rozzářeně se usmál. Louiho jsem se zeptala kde mají prášek a se sklenicí s vodou jsem se vydala zpět za Niallem. ,,Dík," zapil prášek. ,,A to je ten důvod proč nepiju," nakráčel si Liam do pokoje. ,,Ale ty máš ledviny," vypláznul na něj Niall jazyk. ,,No a co? Stejnak bych nepil i kdybych je měl zdravý," upravil si vlasy v Niallově zrcadle. ,,Jinak Carol četla si to?" ,,Ne stačila mi titulí stránka," neřekla jsem moc nadšeně. ,,Jakej magazín a jaká stránka?" nechápal Niall. ,,Tak si to přečti," hodil Louis po Niallovi ten pitomej bulvární časopis\magazín Hello ,,Niall byl už několikráz přistižen s neznámou krásnou brunetou. Jenomže brunetka není slavná není rodačka z Británie. Pochází z České Republiky a její jméno je Carol Baker. Údájně si tak říka, protože její jméno je delší tak si zkrátila. Její dvacet let a v září 21. S Niallem se seznámila v londýnsekem baru, kde Carol do něj "omylem" vrazila. ,,Niall s ní prý i flirtoval," prozdradil zdroj okolí. Kluci a hlavně Niall tvrdili že s Carol všichni kamarádí a Niallova je to nová "kamarádka" no když jí Niall pozval na bowling, Edovo párty a pak dokonce byli spolu spatřeni jak vychází z vily! Nialle všem je jasný že s Carol tvoříš pár. Tvůj twitter prozradil víc než ty sám víš." Zakončil Niall. ,,Proč je skoro vše v uvozovkách?" zeptala jsem se.

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat