,,Sehnal jsem lístky na fotbal půjdeš taky? Jde i Liam," zeptal se Niall. ,,Nevím," pokrčila jsem rameny a dívala se před sebe a sledovala vyplou televizi. Na každým místě v televizi se nacházela černá barva. Doopravdy nemam náladu si povídat a chodit na nějáký fotbal, kterému vážně nerozumím. Niall se semnou pokouší komunikovat, ale dopadá to tak že věčinou odchází s povzdychem. Chci, aby podepsal jeden zatracený papír... Co pak nechápe že já to dítě nechci? Já vím zabiju malého človíčka, který nikdy neuslyší naše hlasy a nespatří svět. Vím co dělam a chci, aby Niall věděl že je těžké se starat o dítě, které vlastně ani já nechci. ,,Už si přemýšlel že by jsi podepsal ten papír?" zeptala jsem se a hrála si s prsty. ,,Ani ne vlastně chtěl bych být táta," zašeptal. No a je to tady. Vážně super... ,,Co pak nechápeš že o to dítě nestojím? Proč to nepodepíšeš? Chci si užít život a ne se starat o dítě...," řekla jsem. ,,Ty že si chceš užít život? Vážně? Ty a tvoje stydlivost si chce užít život a to jako jak? Čtění knížek a každý den pít džus?" řekl. Přišlo mi to jako posměch za mojí stydlivou povahu. ,,Tím chceš říct co?!" zvýšila jsem hlas a postavila se. ,,Že ty a tvoje povaha! Nikdy si neužiješ. Teď když máš mě máš vše. Tenhle barák spoustu přátel a hlavně hromadů sledování na sociálních sítích!" rozkřikl se. ,,Aha takže podle tvých slov jsem vlastně úplně pitomá holka s pitomou povahou a nebejt tebe tak nemam tenhle barák?! Pokuď vím ty jsi ho koupil aniž by si se mi to něják uráčil říct! Takže buď ticho!" řekla jsem dost hlasitě, ,,a vůbec? Proč se zahazuju s nikým jako si ty tady v Anglii? Proč jsem vůbec s tebou?" ,,Protože mam prachy!" křikl. ,,Je konec!" zařvala jsem a postupně si začala uvědomovat co jsem řekla. ,,Vážně?" zeptal se. ,,Já už na to nemam. Promiň," zklopila jsem zrak a prošla kolem něj. ,,Carol," chytl mě za paži a tak zastavil mojí chůzi, ,,Carol řekni že je to jen hloupý vtip a že jsi ho nemyslela vážně," podíval se mi do očí. ,,Ne tohle není žádný vtip. Já už prostě nemůžu. Prostě se to vše pokazilo Barbara, dítě a pak prostě hádky. Je tohle vztah?" podívala jsem se na něj. V jeho byl vidět smutek a zmatenost...
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanficCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?