Ďoubala jsem Nialla. Hrozně moc mě ho baví provokovat, když kouká na TV. Je vtipný pozorovat jeho face pokaždé, když se na mě podívá a říká ať toho nechám... ,,Nech toho," chytl moji ruku a položil jí na moje stehno. ,,Sakra Carol," zakňoural a znovu chytl moji ruku, ,,nech mě koukat," zakňučel. ,,Napadlo mě..," začala jsem, ,,že bychom si mohli pořídit štěňátko," udělala jsem psí oči. ,,Ne už jsme o tom mluvili," povzdychl si. Je fakt že jsme o tom mluvili, ale Niall řekl že je to stejnak zbytečný. ,,No tak Niallí," pohladila jsem ho a on sebou škubl a zvedl se. ,,Neříkej mi tak," štěkl a šel pryč. Já jen koukala před sebe. Zase to divný bodnutí u srdce.
22:13
Vylezla jsem ze sprchového kouta a pravou rukou otřela zrcadlo, protože bylo zamlžený. Podívala jsem se na sebe. Změnila jsem se od doby co jsem s Niallem a to hodně. Možná na to má vliv bulwár, aby o mě pak nepsali že se neumím nalíčit nebo že chodím oblečená jak asociál. Odlíčila jsem své lehké líčení a umyla obličej. Vyčistila zuby a vzala ma sebe černé pyžamo (media) udělala jsem si neupravený drdol a šla do naší společný ložnice. Jinak jsme v domě, který koupil Niall. Já tady moc nejsem, jsem ve svým... Sedla jsem si na postel a nenápadně sledovala Nialla. ,,Promiň," hlesl. Odložil MacBook a podíval se na mě. Lehla jsem si a otočila se na levý bok, abych na něj nekoukala. ,,Carol," objal mě. ,,Omluvu přijmu až mi přineseš štěně," otočila jsem se na něj. ,,Hej to je vydírání," zasmál se a hned po tom se přisál na mé rty. Rukou jsem mu vjela do vlasů. Miluji tu představu že na ty vlasy šahám jen já a že si můžu šahat kam chci. Ležel na demnou a jediný co překáželo byli jeho boxerky. ,,Tak co? Použijeme jahody nebo obyč?" zeptal se a natáhl se pro dva balíčky. Durexy... ,,Neni to jedno?" nadzvedla jsem obočí a prohlídla si jahody. ,,Myslím že napravo," kývla jsem k jahodám. ,,Fajn," řekl a balíček na levo hodil zpátky na stolek. Cítila jsem jeho "malého Niallera" vpozoru.
Ráno:
,,Niallere snídaně," zavolala jsem přes celý barák. Připadala jsem si jak máma. ,,Nemam hlad," přišel a sedl si. Jídlo odsktrčil. ,,Co? Není ti nic?" šáhla jsem mu na čelo. ,,Vždyť hoříš," špitla jsem. ,,Prosim tě. Jen mi je horko," zvedl se a odešel do koupelny. Usrkla jsem si z čaje. ,,Kam jdeš?" zastavila jsem Nialla, který mě na sobě bundu. ,,Musím něco nahrát," řekl. ,,Ne! Jdi si lehnout přinesu ti čaj a teploměr. A Paulovi zavolám," ukázala jsem aby šel zpět. ,,Ale Ca..." ,,Ne žádný ALE," skočila jsem mu do řeči. Niall si sundal bundu s botama a vydal se nahoru. Udělala jsem heřmánkový čaj, vzala teploměr a vydala se nahoru. ,,Na," podala jsem mu teploměr a čaj položila na noční stolek. Vzala jsem Niallovo mobil vyťukala Paulovo číslo.
-,,Nialle máš zpoždění," ozval se hlas Paula.
-,,Ahoj tady Carol,"
-,,Jé ahoj, copak se děje?" zeptal se a já přešla na chodbu do kuchyně.
-,,Niallovi není dobře myslím že dnes ani nedorazí," povzdychla jsem si.
-,,A jak vážný to s ním je?"
-,,Nechce jíst,"
-,,Tak to je hodně vážný. Dnes ho nech doma a navečer zavolej jak mu je.
-,,Jojo zavolám,"
-,,Tak dobře. Zatím,"
-,,Zatím," típla jsem to.,,Tak kolik máš?" ,,38," špitl a já se na něj podívala. ,,Vážně?" ujistila jsem se a on kývl. ,,Vyspi se zlato," políbila jsem ho na tvář. ,,Asi nebude sladký polibek. Co?" zeptal se a já kývla. ,,Nebude," pohladila jsem ho. ,,Fajn vyspím se," šeptl a věnoval mi jeden ze svých úsměvů.
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
أدب الهواةCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?