Úlet? Hm, to ne

1.2K 39 0
                                    

Líně jsem se zvedla a přemýšlela. Kdo to může být? Nikoho tu neznám... Kluci? Niall? Soph? Kdo??!! Položila jsem ruku na kliku a vzpoměla si na ráno. Jak Liam položil svou ruku na mé rameno, jak se Louis provokatyvně usmíval a žbrblal a jak Niall vedle mě ležel a i přesto že jsme nebyli sami se na mě usmál. Lituje toho? Já sama ani nevím, ale ne. Nelituji toho ba naopak jsem ráda že to byl Niall. Na vrchu je to milej usměvavej, drsnej a tejemný blonďák s modrými oči a ve vňitř je milý, něžný a i je to ta "romantická duše"je to mix a to se mi líbí.

Nevím proč, ale on mě hrozně přitahuje něco mě k němu pořád táhne. Po domě se zas rozezní zvonek. Tentokrát vemu za kliku a otevřu. Jakmile jsem otevřela dveře zvedla se hlava. Promočený vlasy měl spadlý v obličeji a ztékaly mu kapky po tváři. ,,Carol," beznadějně vysloví mé jméno. ,,Pojď dál," odstoupím ode dveří a pustím ho. Sundá si bundu, kterou hned dam uschnout a sleduji ho. ,,Chci se ti omluvit," prolomil to ticho a podíval se na mě. Nechápávě zvednu obočí. ,,Za tu noc a i za to ráno," povzdychnul si. ,,To já by jsem se měla omluvit. Ráno jsem se vypařila jak pára nad hrncem a ani ti nic neřekla. Jen pozdrav, který ti měl vyřídit Liam," pousměju se. ,,Chceš čaj?" navrhla jsem mu. ,,Normálně čaj nepiju, ale teď jo," usmál se. ,,Zelený, černý?" došla jsem do kuchyně. ,,Černý BEZ MLÍKA," zdůraznil dvě poslední slova a já kývla.

,,Vlastně jsem tu "náštěvu" chtěl nechat na zítřek, protože hrozně prší a mě se moc nechtělo, ale Liam mě tak trochu hnal a půjčil mi klíče," začal mluvit, aby jsme nemuseli trpět to trapný ticho. ,,Tak to jo," jen jsem kývla a podala mu horký čaj. Usrkl si: ,,Jak bereš ten včerejšek? Jako úlet nebo něco víc?" podíval se na mě. Zmkla jsem a přestala snad i dýchat.

,,Úlet? Tak to neberu. Je to moc těžký. Mam mu říct pravdu a pak si vysměje? Počkat... Že by mě měl taky rád víc než jen kamarádku? Přeci po tom včerejšku dnes přišel. Tedy díky Liamovi. Sakra. Těžká otázka,"

přemýšlela jsem v duchu. Je fakt že ho miluju, ale... ,,Takže to bereš jako úlet?" vyrušil mě Niall z přemýšlení.

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat