Are you ok?

952 32 2
                                    

Carol

Niall byl po obědě dost divný. Nevím co se stalo, proč mi lže? Jasně že vím že ho koleno nebolí tak prostě nemá cenu, aby se přetvařoval. Fajn nechala jsem ho na pokoji a šla se projít po hotelu. Je to luxus! Právě jdem došla do nějáké místnosti s knížkami. Asi relaxační místnost... Vytáhla jsem jednu knížku. Začetla jsem se do děje. Bylo to o tom že jeden slavný právník se zamiloval do dívky ze statku. Začali spolu chodit, ale jeho bývalá mu vyhrožovala... Knížku jsem vrátila a šla pryč. Výtahem jsem dojela do patnáctého patra a pomalým krokem se došourala ke dveřím. Přejela jsem kartičkou a vplula dovnitř. Niall nikde. Lehla jsem si na břicho a přemýšlela. Přemýšlela jsem hlavně o té knížce. Chvilkama mi to přišlo že to je o nás dvou. Potkají se on se beznadějě zamiluje, ale objeví se bejvalka a chce vše zníčít. Uchehtla jsem se nad tou představou že se to stane nám.... Pípl mobil Nialla. Natáhla jsem se pro něj a stiskla palec na to tlačítko.

One text message from BP

V smsce stálo: Zníčím tě!

Tohle mě dost vylekalo. BP?! Kdo to sakara je? Mobil jsem se strachem dala zpět a vyhoupls se do sedu. Bp...kdo sakra to je?

,,Ahoj ty jsi už přišla?" otevřel Niall. Po první smsce pípal mobil pořád. Další už jsem radši nečetla. ,,Nialle není tady něco co by jsi mi chtěl říct?" otočila jsem se na něj se založenýma rukama na prsou. ,,Ne?" proč sakra otázka?! Kývla jsem. Vzal si mobil. Pozorovala jsem jeho pohled. Jeho pohled byl vyděšený. ,,Vážně mi nechceš něco říct?" koukla jsem se mu přes rameno, ale byl rychlejší a mobil vypl. ,,Ne," stoupnul si. ,,Sorry, ale jdu si se projít," vyběhl z pokoje. ,,Proč je tak divný?" běhalo mi v hlavě.

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat