You are my princess

727 36 3
                                    

Carol:

Odemkla jsem hlavní vchodový dveře a s nádechem vešla dovnitř. ,,Haló?" nejistě jsem zavolala a kufr nechala v hale. ,,Nialle jsi tady?" položila jsem klíče na skříňku a sundala si boty. ,,Nialle! No tak!" křikla jsem a bundu dala na věšák. Aby jste pochopili vrátila jsem se zpět do Anglie. Přemluvala mě mamka a navíc jsem si uvědomila že Nialla miluju...moc. ,,Nial-l-le?" vykoktala jsem. Ležel v posteli pod slabou peřinu. Na zemi leželi dvě flašky Irského pití a vodka. ,,Nialle. Co jsi to udělal?" špitla jsem si spíš pro sebe. Zesbírala jsem flašky a odešla dolu. V obýváku bylo toho moc. A kuchyň... O tý radši nemluvme. Uklidila jsem obývák, nachvilku vyvětrala a pak poklidila v kuchyni. Zavřela jsem okno a porozhlídla se. Teď už je to OK. Uvařila jsem a sedla si ke stolu.

@Carol_Baker

@NiallOfficial Miluju tě zlato :* Doufám že mi též obětuješ city. Protože jsem se vrátila ❤
#ILoveYouNIALL

Napsala jsem twett... ,,Carol?" uslyšela jsem tichý hlásek. Na sucho jsem polkla a podívala se na něj. Vypadal příšerně. Měl kruhy pod očima jeho vlasy stáli na každou světovou stranu. Stál předemnou v šedém triku a v zelených boxerka. ,,Ahoj," špitla jsem. ,,Myslel jsem že si to semnou skončila," položil dlaně na stůl a sledoval mě, ,,je hrozně trapný, když ti volam píšu, posílám twetty a ty pak přidáváš fotky. Aspoň by jsi mohla zareágovat," řekl naštvaným hlasem. ,,Potřebovala jsem klid a odreágovat se." zklopila jsem zrak, ,,strašně si mi chyběl," dodala jsem a zkousla si spodní ret. ,,Taky si mi strašně chyběla," šeptl. Zvedla jsem se a objala ho. Silně a pevně. Táhl z něj alkohol, ale furt jsem cítila jeho typickou Horanovskou vůni. Na tváři měl trochu strniště. Políbila jsem ho. Tak strašně mi chyběl a já naivka si myslela že to bez něk zvládnu. Nezvládla bych to.

Ahoj!! Další díl je tu. Já vím krátký, doufám že se vám aspoň líbí :) :*

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat