Dostala jsem se do dalšího patra a seděla na schodech. Doopravdy jsem nepatřím. Měla jsem zůstat doma v postílce. Hlasitě jsem vydechla a lehla si na podlahu. Nohy jsem měla furt na schodech. Vrátila jsem zpět do sedu a rozhlídla se. Nakonec jsem si stoupla a vyndala mobil. Je minuta po dvanáctý... Potřebuju najít někoho z kluků, aby mě pak taky zbytečně nehledali. Asi po patnácti minutovím hledání mě to přestalo bavit a vyndala jsem mobil. Esemeska snad stačí...
-Jdu domů dřív.
Jednoduchá smska bez vysvětlení... Neměla jsem sem chodit. A vůbec pokolikátý tohle říkám? Hmm? Mobil jsem zastrčila zpět a vydala se hledat hlavní vchod. Jenže mi zapípal mobil na zamení sms.
-Kde teď přesně si?
-To nevím ani já. Je to tu moc velký... A už jsem našla vchod! :DOdepsala jsem se smíchem. ,,Prej velký," přišel Niall se smíche. ,,Ty už půjdeš?" bylo poznat že už v sobě má dost alkoholu. ,,No jo, ale ty tu klidně zůstaň," řekla jsem vážně. ,,Půjdu s tebou," vyšel dřív než já. ,,Tak jo," pípla jsem a šla za ním. Niall držel kelímek s alkoholem (doteďka nevím kde ho vzal, protože když jsme odcházeli od Eda nic neměl..)
,,No a nebudou tě kluci nahánět?" zeptala jsem se. Zastavil se a kelímek hodil na zem. Podíval se na mě a začal: ,,Věř mi že ty mně nebudou hledat," přiblížil se ke mě. Zrychlil se mi dech a ze strachu jsem zklopila hlavu. Věděla jsem přesně co by chtěl udělat. Jemně chytl moji bradu a zvedl jí tak, abych mu hleděla do jeho modrých studánek. Ztrácela jsem se v nich. ,,Pojď k nám," šeptl mi do ucha. ,,Nialle...," odtáhla jsem se, ,,jen přeci v sobě máš pár promile. Měl by jsi si jít lehnout a...," nedopověděla jsem, protože mě políbil. Reágovala jsem hned a pootevřela pusu. Začala "jazyková válka" docházel nám kyslík takže jsme se odtáhli. Polkla jsem. ,,Měl by jsi si jít lehnout," promluvila jsem na konec. ,,Nechce se mi," zašeptal, ,,chci tebe. Tebe ve vile," zkousl mi ušní lalůček. Neměla jsem mu psát. ,,Nialle jsi vážně na šrot," dala jsem se do kroku. ,,Vila je blíž. Aspoň nemusíš chodit další hodinu. Vyspíš se v pokoji pro hosty. Sama," chytl mě za loket. ,,Tak?" nadzvedl obočí a čekal na mojí odpověď. ,,Tak jo," vydechla jsem nakonec. Usmál se na mě. Doufám že mě neznásilní, protože to by lítali facky. V tom jsem dobrá (:D) Dorazili jsme před vilu a Niall hledal klíčky. Nakonec našel a odemkl. ,,Nechceš něco k pití nebo k jídlu?" otevřel ledničku a čuměl do ní. Má sexy zadek. Vážně. A ještě jak má ty upnutý jeansy tak to krásně vyniká. Možná bych to chtěla...s ním... Je fakt že mam něco taky trochu upito. ,,Ty Nialle kde jsme to naposled skončili?" šla jsem za ním. ,,No u toho j...," nedopověděl, protože se otočil. Dotýkali jsme se nosy. ,,U jídla," pípl a podíval se na mě nechápavě. ,,A před tím?" nadzvedla jsem obočí. ,,No u toho spaní," přiblížil se. ,,Carol co děláš?" zeptal se a já se přisála na jeho rty. Bože je tolik ukecanej! Chytl mě pod zadečkem. Nadzvedl mě a šel semnou do nejblišího pokoje. Hodil mě do postele a sám se na mě svalil, ale né celou vahou... Doslova ze mě strhal celé oblečení, ocitl se mu pohled na mé skoro nahé tělo. ,,A teď ty," prolomila jsem ticho a sundala Niallovi bílí triko. Ano má pěknou hruď... Šli dólu i jeho upnuté kalhoty. Zamilovala jsem se do Nialla Horana!!! Líbal mě na pupíku a pak šel víš. Krk, čelist, tvář a rty. Potichu jsem vzdychla. Prstami jsem jezdila po lemu jeho černých boxerek. Natáhl ruku k rozepínání mé podprsenky, kterou hned někam hodil. Zakousl se do mé bradavky a já vzdychla trochu nahlas. Cítila jsem jak jeho boule v boxerek se zvětšuje. Zachvilku byli dóle i mé kalhotky a jeho boxerky. ,,Předpokládám že nejsi panna?" prohlížel si mě. ,,Kdyby jo?" nadzvyhla jsem obočí. ,,Tak se měj," mávl rukou. ,,Ty jsi milej. Musel jsi přecit odpanit nějákou holku ne?" ,,Ne já spal s holkama co nebyli panny," zkousl si ret. ,,Bereš prášky?" zkoumavě se na mě podíval. ,,Bereš něco na to aby jsi už konečně držel hubu a byl ve mě?!" vyštěkla jsem a on jen kývl. ,,Samozdřejmě beru prášky," protočila jsem očima a on do mě vnikl. Oba jsme navzájem vzdychli a začali si užívat.
ČTEŠ
First Kiss And Love ~DOKONČENO~
FanficCarol Baker je samostatná dívka, které se každý posmíval. Její sny jsou nesplnitelné jelikož pochází z né moc bohaté rodiny. Co se, ale stane, když potká Nialla? Pomůže jí splnit její sny nebo se na ní vykašle?