Půl rok

838 38 4
                                    

11.11.2015

Myslela jsem si že vztah s Niallem bude krátký, ale zpletla jsem se. Když to tak vemu s Niallem jsem už půl roku a je to ten nejúžasnější půl rok! Asi se ptáte jak to dopadlo s "úletem".....

...,,Nialle je tu něco co by jsi měl vědět," zklopila jsem hlavu a hrála si s prsty. ,,Je to dobrý nebo špatný?" šeptl. S palcem a ukazováčkem levé ruky mi zvedl bradu. Hleděla jsem mu do jeho modrých očí. Musím mu říct s tím úletem. Počkat! Tohle nebyl úlet, tohle měla být odplata, která mě strašně mrzí. Proč jsem tu udělala? Pokládala jsem si otázky na které jsem si nedokázala odpovědět. ,,Je to něco co mě tolik mrzí," potichu jsem vydechla a očima tikala po místnosti. Nedokázala jsem se mu podívat do očí. ,,Mrzí?" zeptal se a já kývl. Připadala jsem si jak ve filmu. Film z padesátých let. Niall čeká co povím a já jsem zticha. ,,Zapomeň na to. Zlato nech si to pro sebe. Já to nechce vědět. Jsem rád že jsme se udobřili," položil ukazováček na mé rty, abych zmlkla. ,,Nemůžu to dusit v sobě," dala jsem mu prst pryč. ,,Nialle Paul něco potřebuje," přišel Loui. ,,Zapomeň na to," políbil mně. Proč to sakra nechce vědět?!?

Nedopadlo to niják. Prostě to dusím v sobě. Nikdy jsem mu to nikomu neřekla. Niall už si nevzpoměl už se to pak nerozebíralo. Kluci si prý dají "pauzu" ale pořád koncertují... Nedávno jsme se s Niallem chytli. Myslela jsem že hádka bude nekonečná. Hádali jsme se kvůli domu.

,,Co? Ty jsi koupil dům a nic mi neřekl?!" křikla jsem. Snažila jsem se uklidnit, protože koupil dům, který je dost velký bez mého svolení. Je mu dvaadvacet samozdřejmě rozhoduje, ale to že koupí barák a pak si jen tak příde a oznámímí že koupil dům. Kdyby aspoň otevřel hubu a řekl: ,,Carol přemýšlel jsem o koupě domu. Co říkáš je to dobrý nápada?" takhle by mi to stačilo, ale né Horan příde a řekne: ,,Koupil jsem dům,"....
,,No tak jsem ho koupil. Bože," otočil se a já hleděla na jeho záda. ,,Děláš srandu ne?! Nialle proč si mi nic neřekl?!" ,,Protože jsem si ho koupil pro sebe!" zvýšil hlas. ,,Fajn! Vem si věci a vypadni! Zařvala jsem a šla ke skříni. ,,Na," hodila jsem kufr na postel.

Moc dobře jsem věděla že neodejde, ale on odešel a třetí den se vrátil, protože kluci neumějí vařit a že si prý nechce obejdnávaz pizzu. Určitě každý z vás slyšel jejich nový hit Drag Me Down a Perfect. Navíc vydávají album Made In The A.M nikdy jsem nebyla kritik, ale toto album se mi moc nelíbí. Názor jsem jim neřekla.... Prostě jim chybí sólo zpěvák, to že Liam zazpívá sólo nic není. Prostě jim chybí Zayn, ale on chtěl odejít a oni mu nemohli zabránit. Jo nějáké songy ujdou... Třeba Drag Me Down je krásná, ale už mě štve jak jí furt vyhrávaj v rádiu, televizi. Prostě mě z toho bolí hlava....

Ahoj!!! Další díl zde! Vím nic moc... Nevím co se děje možná že kamarádka mi přebrala kluka?.... No nic... Myslíte že to mam dokončit nebo na tento příběh se mam vykašlat? Budu ráda za koment a váš názor.... Zatím ahoj!

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat