Carol?

1K 37 0
                                    

,, You're my beautiful princess. You're my beautiful princess," zpíval si Niall a pak se zastavil. Otočil se na mě. Dívala jsem se na něj nachápavě, protože jsem poslouchala jak zpívá a teď přestal.

,, Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair
Gets me overwhelmed
But when you smile at the ground
It ain't hard to tell
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh, that's what makes you beautiful,"

Zazpíval a já poznala jaká písnička to je. What Makes You Beautiful. Tuhle písničku znám a tak trochu mi lezlo na nervy, když jí furt vyhrávaly v rádiu. ,,Zpíváš dobře, ale v týhle písničce nezpíváš ne?" podívala jsem se na něj. ,,Nezpívám," přiznal, ,,jen s klukama společně," dodal. Kývla jsem a nandala Pies. Typické anglické jídlo. Je tam obdoba plněného listového těsta s masem, zeleninou a omáčkou. Je to dobrý. Jím to asi po třetí v životě, ale chutná mi to. A Niall teď jako Brit myslím že by to mohl jíst. Když ne má smůlu. Já vím jsem až moc hodná. :) ,,Je tu jídlo," křikla jsem, ale to co jsem slyšela mě přinutilo se jí podívat.

,,Niall Horan slavný zpěvák byl včera viděn s neznámou hnědovlasou dívkou. Niall s dívkou randí prý už pár týdnu, takže bude nový pár? Podle všeho dívka pochází z České Republiky......,"

tohle už je moc. Moc na mě. Objevilo se video ze včerejška jak mi Niall říká jak se mam krýt. I fotky se objevili, ale naštěstí mi není vidět do obličeje. A jak sakra ví odkuď pocházím?!? Jak sakra? ,,Carol?" otázal se Niall. ,,Mno?" podívala jsem se na něj. ,,Asi vím co se ti honí hlavou. Odkuď tě znají. Viď?" zeptal se a já přikývla. ,,Jsou to krysy něco schováš a oni čmuchají dokuď to nenajdou. A teď to budou dělat hodně," přešel ke mně. ,,Princezno," oslovil mě, ,,oni si nedaj pokoj dokuď nezjistí kdo si. Nedá jim to spát. A nejhorší bude až zjistí kde bydlíš," chytl mě za ruce. ,,Lásko já vím že ty to zvládneš máš tu mě a kluky," usmál se na mě. ,,Nebudem si kazit den tímhle tím," políbil mě. ,,Máš pravdu nebudem si kvůli tomu kazit den, a navíc stejnak něco tuší," řekla jsem a šla si sednout. ,,Tuší, ale namjí to officiálně takže ať si píšou co chtějí," řekl Niall a začal jíst.

Má pravdu nemají to officiálně takže ať si píšou co chtějí.

Niall dělá hají... Ou sakra je tak rozromilí, když spinká a tak hodný. Vyfotila jsem ho. Ale zarazilo mě snad milión zpráv na twitteru. Otevřela jsem první zprávu. Holka jménem ChloeHoran1D. Fajn to je to nejhorší jméno na twitteru.

Ty děvko! Všichni Niallers víme že chrápeš s Niallem! Víme že ho svádíš a chceš jen prachy, protože si určitě chudá. Chudák Niallbůhví co s ním děláš, ale radím ti dobře OKAMŽITĚ OD NIALLA ODEJDI NEPOTŘEBUJE DĚVKU JAKO JSI TY!!!

,,Au a je to tady," pomyslela jsem si. Všechny zprávy, které jsem přečetla obsahovaly velmi sprostý slova. A to na mě. Bojím se jim odepsat, protože nechci nic zhoršit. Místo toho jsem vypla mobila snažila se na to zapomenout, ale nešlo to. Lehla jsem si k Niallovi a dala ruky na jeho hruď.

Ahoj!!! Rozhodla jsem se přidat ještě jeden díl. Zítra škola... No nic... Tak se mějte zatím AHOJ!!! ❤

First Kiss And Love ~DOKONČENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat