Следващия ден на училище Майк не се появява.След часовете му звъня,но той не вдига.Решавам да го потурся у тях,но никой не ми отговаря щом позвънявам на звънеца.Къде ли е?Прибирам се у нас и тогава Майк ми звъни.Вдигам телефона,но чувам гласа на Дийн ъъ... така де на Бен.Майко приликата е уникална.Същия глас,телосложение,години и лице само дето този е кретен.
-Сара,може ли да поговорим?-пита Бен.
-Амии добре.-отговарям.
-Да,но искам да е очи в очи.-казва с тъжен глас.
-Ами добре,да се видим в парка след 10 минути.-предлагам.
-Добре,чакам те.-казва и затваря.Защо беше толкова тъжен и защо вдига телефона на Майк.Отивам в парка и го виждам да седи на една пейка.Потръпвам щою го виждам.Супер много прилича на Дийн.Да,знам,че го повторих 1000 пъти,но направо откачам.Отивам го него.
-Здравей.-казвам.
-О Сара.-казва и ми се нахяърля и ме прегръща.-Много съжалявам.
-Какво е станало.-питам със страх.
Ами Майк,той .... почина.-и се разплаква.
Моля??
Не това е шега.Не,Майк не е мъртъв,не е вярно.
-Ама наистина ли?-питам
-Даа!-казва през сълзи.
Аз сядам на пейката и по бузите ми потичът сълзи.После закривам лице с ръце.Бен сяда до мен и ме прегръща и двамата седим плачещи на пейката без да казваме нищо.Само скърбим по Майл.Той беше уникален.Не е честно.Но как се е случило?Как е загинал?
-Амм Бен знам че не му е времето,но как точно загина Майк?-питам и избърсвам сълзите си.
-Амии той.аз.. не знам.Просто получихме бележка,на която пишеше,че Майк е мъртъв,но ние разбира се не повярвахме защото си беше в стаята.Но щом влязохме видяхме,че цялата стая беше в кръв и също така видяхме снимка на телефона му.
-Каква снимка?
Ааа не,не мога да ти я покажа.
-Защо?
-Ами травмираща е.
-Добре,просто ми кажи какво имаше на снимката.
-Майк лежащ на земята със...отрязана глава.
-Моляя??Кой изрод би направил такова нещо?-шокирам се.
-Не знам.но разбера ли ще го убия,даже по-лошо.-казва и става.-Сори Сара,но аз.... трябва да тръгвам.
-Амиии ам... добреее?-казвам объркано.
-Чаоо-казва и побягва.
Аааа дообре,какво стана?Защо избяга така?Определено не ми казва нещо.Но няма да остава нещата така,ще разбера.Я чакай малкл,Бен не апомена ли бележка.Охооо ако е това за което си мисля значи може би Майк е мъртъв заради мен.О нее!Добре,дишай,спокойно.Хууу.Добре съм.