-Добре.-казва и ме пуска.
-Айде да слезем долу.-предлагам.
-Нали искаше да седиш тук с мен?
-Да,но се притеснявам за Нона.
-А да,Нона.Разбира се.Слизай.
-Искам да слезеш с мен.-казвам и го хващам за ръка.Слизаме долу,държащи се за ръци и щом ни вижда,Нона притичва към нас.
-Най-накрая сте заеднооо!-изпищява.-Толкова се радвам за вас,но трябва да ви задам един изключително важен въпрос.
-Какъв?-питам
-Използвахте ли презерватив?
-Нонааа!-изкрещявам.
-Не,не използвахме и след 9 месеца ще ставам баща.-отговаря Бен смеейки се.
-Сериозно ли?-пита Нона с ококорени очи.
-Шегува се.-казвам.
Докато стоим и си говорим някакво момче минава и ме удря отзад.Бен му хваща ръката и му казва:
-Ако си цениш ръката никога повече няма да я доближаваш до задника на приятелката ми.
Момчето срои и го гледа все едно е някакъв масов убиец.Бен го пуска и той отива при приятелите си,бягайки.
-Оооо моя смел рицар-казвам и се засмивам.
-Е ти си моята кралица,трябва да те защитавам.-казва и ме целува.
-Оооо толкова сладко.-казва Нона и се разплаква.
-Добре,добре мисля,че е време да се прибираш-казвам.
-Сега ли,ама аз още с никой не съм се натискала.
-Да,определено се пеибираш.-казвам и я завличам към изхода.
Излизаме и Нона започва да повръща на тревата,а аз и държа косата.
-Да ви закарам?-предлага Бен.
-Добре.-казвам.
-Само искам да пазиш колата ми чиста.Ясно ли е Нона?
-Да,да добре.-казва.
Качваме се в колата на Бен и той ни оставя по къщите и се прибира.Аз влизам в нас и за щастие нашите още спят.Часът е 3:00,а аз съм супер уморена.Лягам и веднага заспивам.