Отивам при Нона и Лиам.
-Добра новина.Бен се нави и ще ни вземе от нас към 10.
-О,ами ние нямаме никакво време,трябва да се оправим.-казва Нона.
-6 часа е.-казвам.
-Именно.
-Вижте ако искате се оправете у вас и после елате в нас към 8 да се гримираме.
-Аз искам опушен грим.-казва Лиам и се засмива.
-Хахаха,много ще ти ходи.-казва Нона.
-Лиам,говорех за Нона.
-Еми другия път си подбирай думите,защото някой ще си помисли,че съм обратен.
Аз и Нона само се смеем.Лиам е голям образ.Всеки се прибира у тях.Аз влизам в нас и честно казано наистина нямам идея какво да облека.Около 2 часа седя и нямам идея с какво да съм.Искам да е нещо по-така,защото това е коледно парти и ще е по-стилно,предполагам.Мислех да е рокля,но навън е доста хладно,така че ще заложа на дънки и любимата ми блуза.Докато се оглеждах в огледалото на вратата ми се позвънява.Отварям и виждам Нона и Лиам.Двамата влизаме и се качваме в стаята ми.Със Нона се гримираме,а Лиам гледа телевизия докато ни чака.Когато най-накрая сме готови,Бен ни взима с колата.Отиваме на коледното парти и всъщност не е толкова "стилно"за колкото го мислях.Влизаме и погледа ми попада на Майк.Ама той какво прави тук?Така де,няма лошо,ама...
-Ама какво по...-каза Бен и отива при Майк.Аз и Нона си сипваме да пием нещо,а Лиам вече си е набелязал момиче.Честно казано доста често си сменя мнението.Виждам Мелани(момичето от първото парти) и отивам при нея,а Нона отпрашва нанякъде.
-Хей Мел,здравей.-казвам.
-Ооо Сара,какво става.
-Ами нищо.При теб?
-Все едно и също.Разбрах,че с Бен ходите.
-Ами да.
-Много се радвам за вас.
-Мерси.
-Сарче аз трябва да тръгвам.Радвам се,че се видяхме.
-Да и аз.-казвам и тя отпрашвам нанякъде.
Оглеждам се,но нито Бен виждам,нито Нона,нито Лиам.Търся ги и единствено намирам Бен.
-Какво стана?-питам.
-Брат ми решил да "забърше някоя мацка",това са негови думи.
-Да забърше?
-Тоест да....
-Да,да ясно ми е.Амм да си виждал Нона и Лиам?
-Да...Лиам го видях да влиза с едно момиче в една стая.
-Аууу.
-Мда,а Нона не съм я виждал.
-Къде ли е?
-Не знам,но какво ще кажеш да последваме примера на Лиам.-казва и ми намига.
-Стига де.-казвам и го бутам леко по рамото.Той ме хваща и ме целува.Завлича ме в една стая и какво по...?