двадесет и четвърта глава

28 2 0
                                    

Докато си говорим вървим и даже не съм забелязала кога сме стигнали до тях.Влизам вътре и веднага си спомням за първия път когато дойдох тук с Майк.Усещам как очите ми се пълнят със сълзи.Поглеждам Бен и го прегръщам.

 -Сара,какво има?

 -Нищо...аз просто....си спомних за Майк.

Той ме отдръпва от себе си и ме поглежда.За миг забравям за Майк.Как го прави?Винаги е толкова уникален.

 И не мен много ми липсва,но не мога да го върна от..-спира.

 -Какво ще правим сега?-гледам да сменя темата,която започнах.

 -Сещам се за нещо,което прекъсна на партито на Маркъс.

 -Бееен!Ужасен си!

 -Не е вярно.Готин съм.-казва и се усмихва.

 -Виж не мисля,че е подходящо.

 -Защо?Нашите са извън града.

 -Не говоря за това.Говоря за Сам.

 -Знаеш как да убиеш романтиката.

Двамата се засмиваме и се целуваме.Той е най-прекрасния на тази планета.Хваща ме и ме понася към стаята си.Слага ме на леглото.Аз го гледам и просто знам какво ще направи.Но той просто взима 2 енергийни напитки,поставени върху нощното му шкафче и ми подава едната.

 -Какво?Да не си помисли,че ще те изнасиля.

 -Неее.Бен аз не съм...-спирам щом забелязвам подигравателната му усмивка.-Някой казвал ли ти е,че си много гаден.

 -Ти си първата.

 -Ха защо ли не мога да ти повярвам.

 -Мнее знам.А да те питам гладна ли си?

 -Да.

 -Искаш ли да поръчам пица?

 -Да.

 -Сигурна ли си,че не искаш нещо друго?

 -Да.

 -Друга дума освен ,,да" знаеш ли?

 -Да.-казвам и се засмивам.

Той поръчва пица и пуска да гледаме някаква комедия.През целия филм с Бен не спираме да се смеем.Докато се усетим вече е станало 12.00.

 -Бен аз мисля да си лягам.-казвам прозявайки се.

 -Добре ти ще спиш на леглото ми,а аз на дивана.

 - Ааа не искаш ли да спиш с мен...-спирам се,защото осъзнавам какво казах току що.-Тоестт аз не...имах предвид двамата  да спим на леглото.

 -Хахахах добре.-казва и си съблича блузата и дънките.Остава само по боксерки.Аз седя и се взирам в оформеното му мускулесто тяло.

 -Тииии с дрехите ли смяташ да спиш?-пита и ми се усмихва.

 -Ааа не аз ще си сложа нощница.

 -Добре.

 -Къде е банята?

 -Аз нямам против и тук да се преоблечеш.

 -Бен,къде е банята?

 -Е трябваше да опитам-казва и се засмива.-В дъното на коридора е.

Аз си взимам нещата и се отправям към банята.Влизам и заключвам вратата.Не искам неочаквана компания.Взирам се в огледалото и се питам,защо точно на мен се случват тези неща.Обичам Бен,но защо Сам се бърка в живота ми,защо го прави,защо е убил Дийн и Майк?Седя и усещам,че ще се разплача,но се стягам и започвам да се оправям за лягане.Измивам си зъбите и си обличам нощницата.Излизам от банята и влизам в стаята на Бен.Той вече е заспал на леглото.Аз се шмугвам под завивките,опивайки се да не го събудя,но се оказва,че това е мисията невъзможна.

 -Сара?-казва той сънен.

 -Да.

 -Хайде,лягай си.

 -Еми нали това правя.-казвам,лягам и се обръщам с лице към него.Двамата се гледаме известно време.

 -Много си красива.-казва Бен,

 -Знам-казвам и се засмивам.

Той се усмихва и ме целува.После се обръща с гръб към мен и заспива.

Някои неща трябва да останат в тайнаМесто, где живут истории. Откройте их для себя