Обаждам се на полицията и им разказвам всичко.Показвам им бележките,дневника,всичко. Арестуват Сам и Бен,защото щом попитаха кой е подредил Сам така Бен си признава.Още същата вечер майката и бащата на Бен го измъкват от ареста.След 2 месеца ни викат като свидетели и жертви на това което е направил Сам и го осъждат до живот.Все пак е убил двама души.Всъщност щяха да го осъдят на 30 години,но Сам каза,че ги е убил нарочно и факта,че не каза къде е трупа на Майк улеснява решението на съдията.
Вече ще мога да спя спокойно,знаейки,че убиеца на Дийн и Майк е в затвора.
С Бен прекарваме доста време заедно.Бях му дама за бала,а той ми помага с домашните от време на време.С две думи Бен е страхотен.Все още не сме гаджета,но никой не знае.Също така,аз се промених,станах по-отвотена към света и си намерих много нови приятели.Всъщност аз си нямам стари приятели,така че те са ми единствените такива.Честно казано те са страхотни и много ги обичам.
Сега всичко ми е ясно освен едно нещо.Защо майка ми и баща ми от работохоличка и алкохолик станаха най-добрите родители на света?Угаждат ми за всичко.Не че не ми харесва просто е малко,даже много странно.
Е,поредния ден в училище и след часовете с Бен ще ходим на кино.И каза,че щял да ми признае нещо.Дано е това за което си мисля.Ето го и последноя час-английски.Ужас!Мразя го.Влизам в час и си отварям учебника.В него намирам бележка.Каквоо?На нея пише:"Върнах се!"