деветнадесета глава

30 4 0
                                    

След едночасово чудене и ровене из гардероба ми се спирам на дънки и тениска,на която пише:"If it doesn't brak your heart it isn't love".Вече е 10:00 леле много бързо минава времето.Седя на леглото е стаята си и си мисля какво да правя със Сам.По едно време чувам входната врата да се отваря.После се чуват шумове,кикотене,падане,чупене на неща.Слизам долу и виждам нашите да се лъкатушат насам натам.

-Мамо,тате какво правите?-питам.

-Нищо-отговаря мама започва да се смее.

-Пияни сте,лягайте.

-Не сме.-казва татко.

-Да бе изобщо.

-Ти няма ли да си лягаш?-пита мама.

-Не,ще ходя на парти.

-А не,никакво прати.-казва татко.

-Но тате..-прекъсва ме.

-Никакво "но",върви си в стаята и си лягай.

-Добре.-казвам,но разбира се ще ги изчакам да си легнат и ще отида на партито.

Може след това да загазя,но ще си струва.След около 5 минути нашите вече са заспали и Нона ми пише,че е пред нас.Аз излизам възможно най-безшумно.Двете вървим до къщата на Маркъс,а по пътя и обяснявам какъв е разговорът между мен и Бен по телефона.Най-накрая стигаме до къщата и отвътре се чува много силна музика.Без да звъним отваряме вратата,която е отключена.Все пак ако беше заключена нямаше да чуят колкото и да звъним.Влизаме и виждаме няколко тийнейджъри,които се натискат,пият,пушат,танцуват и ами някои вече спят под маси и на земята.Търся Бен и го виждам да говори с някакво момиче.Ама коя е тази?Смеят се,говорят си.О не!Сигурно това е момичето,което Бен харесва.Признавам си хубава е.Гледам ги и усещам,че ще се разплача.

-Добре ли си?-пита ме Нона.

-Честно ли?Не много добре.

-Искаш ли да седнеш?

-Не,искам да говоря с Бен!-усещам,че ще припадна.-Нона,обичам го.

-Тогава отивай и му го кажи.

-Не!

-Сара,ако бездействаш,тази курва ще ти го отнеме.

Аз я поглеждам учудено.

-Какво?Нервна съм.-казва.

-Ти ли?-питам.

Бен ме поглежда и ме извиква.

-Сараа!


Някои неща трябва да останат в тайнаWhere stories live. Discover now