Сутринта идва много бързо.Аз ставам и се обличам.Слизам да закусвам и по пътя към кухнята подушвам много приятна миризма.
-Ооо,здравей мила-казва мама.-Ела да закусиш.
-Добре.-казвам и сядам.
Тя ми поднася палачинки и портолалов сок.Признавам си,че за човек,който не е готвил от една година си я бива.
-Благодаря.Много е вкусно.-казвям.
-Благодаря ти мила!-казва тя.-Аз излизам навън.Имам бизнес среща и ще се върна сигурно късно.
-Добре ще пазя къщата.-казвам и се усмихвам.
-Знам го.-казва и се усмива.-Добре Сара закуси и пооправи малко,че нали очакваш гост.Аз излизам.Чао.
-Чао.
Тя ми праща въздушна целувка и излиза.Леле не си спомням от кога не съм я виждала такава.Но сега трябва да пооправя в нас.Закусвам и след това оправям цялата къща за около 2 часа.Вече е станало 12:00 и след 1 час Бен ще дойде,а аз не знам какво да му предложа.Затова набързо правя няколко сандвича.Дали пие алкохол?О Боже,що за въпрос?Много ясно,че да!Но все пак ще го изчакам да ми каже.О не знам защо съм толкова притеснена.Ето,че е 13:00,а аз го очаквам.Седя в кухнята и си ровя в телефона,когато на вратата се звъни.Краката ми се подкосяват,а сърцето ми ще изкочи.Отивам и отварям вратата и Бен ми се усмихва.Изглежда зашеметяващо.Гледам само как да не припадна.
-Здрасти.-казва.
-Здрасти.-отвръщам.-Влез.
Той влиза и оглежда обстановката.Затварям вратата.
-Гладен ли си?-питам.
-Не.Благодаря.
-Амм добре,а какво ти се прави.
-Ми не знам.Ако искаш да гледаме някой филм-предлага.
-Добре.Да отидем в стаята ми?
-Мии добре.
Качваме се и влизаме в стаята ми.Взимам лаптопа и лягаме на леглото по корем.Пускаме някакъв филм.С Бен лежим един до друг и той не спира да ме докосва.Нарочно ли го прави?Не знам.Не издържам и му задавам въпроса,на който много искам да знам отговора.
-Бен имаш ли си приятелка?
-Не.
-А харесваш ли някоя?
-Да.
-А тя дали те харесва?
-Ами не знам.Сара какви са тези въпроси?-пита с лека усмивка.
-Аа не,нищо.Просто ми е любопитно.
-Аа ясно.
-Аз ожаднях.Отивам да си сипя нещо.Ти искаш ли?
-Да може чаша вода.-Вода?Не искаш ли нещо друго?Имаме и алкохол.
-Не вода стига.Може и от чешмата.
-Моля?
-Шегувам се .-казва Бен и се засмива.
-Аа не от чешмата ще е.-казвам шеговито и слизам в кухнята.