седма глава

47 4 0
                                    

Прибирам се в нас и лягам на леглото с разперени ръце.О Боже не мога да повярвам.Не не е вярно.Но бен каза че е намерил телефон със снимка на..... тялото на Майк.... без глава.Що за откачалка би взела тялото и главата на жвръвата си.Оххх не,Майк е жив.Не е мъртъв!!!Лежа и си мисля за Майк,когато на вратата на стаята ми се почуква.

-Влез.-казвам.

Вратата леко се открехва и виждам майка ми.

-Здравей Сара.Аззз... исках само да ти кажа,че съжалявам.-казва с тъжно лице.

-За какво?

-Ами за Майк.

Моля?Ама тя откъде знае за него.И от къде знае,че е мъртъв.

Ооо да амм... окъде знаеш за него?-питам.

-Няма значение.-казва с подозрителен глас.

-Ама чакак мал...-спирам,защото тя затваря вратата.Излизам от стаята,но нея я няма.Заключила се е в стаята си.

МАМООО!!!Отвориии!Трябва да поговорим.Моля те.-казвам,но не чувам никакъв отговор.ОК.Какво се случи по дяволите?Влизам обратно в стаята си.Толкова много мисли мо се вътят в гла вата,а аз имам нужда от сън.Лягам на леглото и се унасям.Събуждам се с ужасно главоболие и едвам ставам от леглото.Май днес ще прпусна училище.Ставам,измивам си зъбите и се обличам.Иска ми се да поговоря с Бен,но първо че не се чувствам добре и второ,той едва ли ще иска да говорим за смъртта на брат му,Майк,моя Майк.
Сядам на леглото си и не знам какео да правя.Да се обадя ли на Бен,да му кажа ли за бележките,изобщо да разговарям ли с него?Лягам и пак заспивам.Събуждам се и се чувствам по-добре.Ставам и отивам в училището на Бен и го хващам в междучасие.Отивам при него.

-Хей Бен здравей.Ще ми отделиш ли минутка?-питам.

-Сара!Какво правиш тук?

-Искам да поговорим.

-За какво?

-За Майк.

-Сара моля те,върви си.

-Но Бен....

-МАХАЙ СЕЕЕ!!!!

-Ей Бен коя е мацката?-пита някой зад мен.

Обръщам се и виждам някакво момче.

-Никоя.-казва Бен.

Да бе никоя-подхилква се момчето.

-Пич моля те млъкни и се махни-казва нервно Бен.

-Оооо добре,схванах.-казва и намигва.

Момчето се отдалечава.

-Идиот-казва Бен.

-Хахаха да такъв е.-казвам.

-Сара моля те махни се.

-Бен стига аз...-прекъсва ме

-Виж в неделя е погребението на Майк,ако искаш ела.-казва и влиза в час.

Някои неща трябва да останат в тайнаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora