-Какво?Ти нормален ли си?-питам.
-Да!Сара виж,сега ще ти обясня всичко.Майка ти има връзка с баща ми и забременя от него.Тогава с баща ти,майка ти е била в лоши отношения и след като забременя с мен замина някъде,уж за нещо свързано с работата,но всъщност искаше да скрие корема.Върнала след девет месеца и ме е оставила на баща ми.След това забременя с Дийн и след това с теб.Но Дийн разбра за бръзката ан майка ни с баща ми.Щом тя разбра,че той знае му каза да не казва на баща ти,но Дийн и каза,че му е баща и го обича и не иска да страда.Тогава майка ни ми каза да се сприятеля с Дийн и "случайно" да катастрофираме като го карам нанякъде.
-Но защо,чакай не е вярно,майка ми ни обича и би направила всичко за мен и Дийн.
-Не е вярно Сара.Истинате е,че майка ни не иска да е с баща ти.Причината да е с него е,че баща ти е много богат заради наследството,което майка му и баща му за му оставили.
-Моля?Това не е вярно.
-Напротив.И затова Дийн е мъртъв,защото тя ми каза да го направя.
-И значи тайно се е срещала с теб?
-Да и правя каквото ми каже,защото баща ми е много болен и не мога да се грижа за него сам.Затова тя ми помага,а в замяна аз правя каквото ми каже.Майк е жив.Причината да го няма толкова време е,че майка ни се е видяла с баща ми и Майк ги е видял и първоначално не е разбрал,че това майка ти.Но един ден когато е отивал у вас е видял как майка ни се прибира от работа и ти я посрещаш и е решил да и каже за тайната и връзка,но щом разбрала за това,майка ни ме накара да го убия.Но аз не можах,просто той не е виновен,нито Дийн,но нямах избор.Излъгах я,че съм го убил и изценирах всичко със снимкаата,като направих фотошоп и всичко свързано с кръвта и т.н.
-Къде е Майк сега?-пита Бен.
-Не е в града.
-Но как си го отвлякъл?В смисъл той е по-силен от теб,а и би извикал или нещо такова.-казвам.
-Използвах упояваща стреличка.И спокойно преди да я използвам проверих дали е опасна.Оказа се,че не е и я използвах.
-Но къде е Майк?-пита Бен.
-Далеч от тук.
-Колко далеч?
-На два часа път с кола.Вижте аз обясних на Майк за ситуацията и му казах,че ако майка ни разбере,че е жив ще убие семейството му и Сара,затова той не е идвал в града и майка ни мисли,че е мъртъв и нека да продължава да мисли така.
-Добре,добре ясно.Само дето ми е много интересно как излезе от затвора?-питам.
-Майка ни ми плати гаранцията и даде отделно доста пари на охраната,надзирателите,полицаите и т.н.
- И от къде е взела всички тези пари?
-Нали ти казах.Охх Сара не ме слушаш.Баща ти!Но за ад не заподозре голямата липса майка ти мисли да обере банка и след това да възстанови парите.