-Чакай,чакай.Ти изобщо чуваш ли се?Каква банка?Какви пет лева?-казва Бен.Дори в тези ситуации обича да включва шеги.
-Не ми е казвала,но няма да е банка в града или в околността.Ще избере град далеч от тук.
-Веднага ще говоря с нея.-казвам.
-Ще бъдеш много красив труп.-казва Сам.
-Тя никога няма да ме нарани.
-Както никога няма да нарани Дийн.
-Но...-прекъсва ме.
-Сара тя ви мрази!-казва Сам викайки.Спира и ме поглежда със жални очи.-Съжалявам!Но това е истината.
-Кой ти го каза?-питам почти разплакана.
-Тя.
-Не мога да повярвам.
-Знам,но ще ви докажа.-казва и изважда телефона си.
Звъни на Майк 2 пъти.Причината да му звъни 2 пъти е,че ако майка ни случайно звънне на Майк от номера на Сам,Майк да знае кога да вдигне.Тоест ако телефона звънне 2 пъти вдигни,ако позвъни 1 път не вдигай.Майк вдига след второто позвъняване.
-Сам?-чува се гласа на Майк.Аз за малко да се изпищя от радост.О,да забравих да ви кажа,че сменихме обстановката.В една малка уличка сме,където няма хора,защото ако някой разбере,че говорим с "мъртвец" няма да го възприеме за окей.
-Майк.-казвам.
-Сара?Сара ти ли си?
-Да.О,Боже не мога да повярвам,че си жив.
-О,Боже.-казва Майк и се разплаква.
-Братле,к'во стаа?-казва Бен смеещо-плачейки.
-Бен!О,Бен брато как си?
-Супер.Ей ти само се дръж окей?
-Да.Много ми липсвате.Как са нащите?
-Добре.Много им липсваш.Представи си изненадата им като разберат.
-Неее,те не трябва да разбират докато не се погрижим за майка ми.-казва Сам.
-Сам искам да участвам.-казва Майк.
-Ще участва,но трябва да си предпазлив.
-Разбира се.Амм Сара?
-Да.
-Много ми липсваш и когато всичко свърши няма да те пусна.Много те обичам.
-Аззз...-поглеждам към Бен,който ми поклаща одобрително глава и се усмихва.-аз също много те обичам Майк.
-Аммм Майк ще ти звънна пак след малко..Да уредим още някои неща и пак ще се чуем.Сега можеш да дишаш спокойно.-казва Сам.
-Да,хах,добре до после.
Сам затваря и ни поглежда.
-Как сте?
-Добре.Горе-долу.Обаче имам един въпрос.-казва Бен.
-Какъв?
-Какво трябва да значи "Тази вечер ще е шоуто"?
-Оооо,това,амиии исках да видя какво ще направите при появата на такава бележка.И се развам,че се подкрепяте обаче не знам как ще кажете на Майк,че сте заедно.
-Не знам,аз също не знам.-казвам.