Už před tím jsme se podívali pod pokličku vztahů známé kapely 5SOS, nikdy by nás ale nenapadlo, že bychom se někdy do tohoto pomyslného hrnce mohli ponořit až tak hluboko.
Občas se stávají věci jako z romantického filmu, a tak tomu údajně bylo i v případě Caluma Hooda, člena kapely 5 seconds of summer. Začalo to nenávistí, přehouplo se to přes románek, až to zkončilo u vztahu, který nemůže překousnout jeho nejlepší kamarád a bratr jeho holky v jedné osobě.
"Moje sestra je přesně pravej opak mě. Ráda čte, je vážně chytrá, nesnáší mé přátele," odpověděl Michael Clifford zhruba před dvěma měsíci v jednom interviu na dotaz, aby popsal svoji sestru. Okolnosti měli tedy velmi rychlý spád. Z nenávisti k vzájemným sympatiím uplynuly zhruba dva měsíce.
První důležitá otázka se tedy týkala toho, zda to baskytaristovi stojí za to. Podle zdrojů to totiž mezi Hoodem, Cliffordem a jeho sestrou Elizabeth pěkně jiskří.
Michael si totiž svoji malou sestřičku brání zuby nehty. Párkrát prý už mezi členy kapeli došlo i k potičce.
"Ella se mi nikdy nejevila jako výbušný člověk, ale když jsou spolu, hádají se téměř nepřetržitě. A když tedy už mluvíme o hádce, jako takové, je to tak že ona křičí a on jí to radši odkýve." Svěřil se nám jeden z příslušníků rodiny o vztahu Caluma a Elizabeth.Podle zdrojů se Elizabeth Cliffordové udržovat tento vztah ale bohatě vyplácí. Dárky v řádech tisíců jsou na denním pořádků a čerstvé květiny na "důkaz lásky" každý den zní jako dobrý důvod, nechávat si dělat ze života peklo od staršího bratra.
"Vůbec se k sobě nehodí." Přiznal náš zdroj. "Calum je zvyklý na rušný život v pohybu, zatím co Lizzy je spíš tichý typ, co se nejraději drží zpátky." Dodává. Nám tedy tak plachá, jak ji popisují, vůbec nepřipadá. Z fotografií pořízených nedávno v jednom z nejproslulejších tanečních klubů v Sydney, které se nám dostaly pod ruku, je poznat, že je Elizabeth pěkná dračice, která si je vědoma svých předností. Do klubu sice přišli společně s Calumem jako pár, ale brzy byla Lizzy viděna v obležení jiných čtyř mužů. Nebude tedy nejspíš tak nevinná, jak v soukromí možná působí.
My v redakci bychom mohli Calumovi poradit jediné: pěkně si ji hlídej, aby ji v těch minišatičkách nebylo vidět víc, než by bylo potřeba. Už tak záhadní mladíci v kluby viděli téměř vše, co vidět chtěli.
---------"To si ze mě děláš..." prudce jsem vyskočila na nohy, rozmáchla rukama a nechtěně tak shodila rukou lampu, která ležela na nočním stolku těsně u postele. Kulatá lampa působila bytelně a masivní, jako by ji nemohla poškodit ani rána kladivem, ale jakmile dopadla na světlé lakované parkety, rozbila se na tisíce kousků. Byla tak nezničitelná,,a přitom tak křehká. "To mi ještě chybělo." Povzdechla jsem si a zohnula jsem se, abych střípky posbírala, než na to šlápnu a rozřežu si nohu.
Jak něco takovýho mohli o mě- o nás napsat? Běhalo mi hlavou, zatím co jsem zvedala ze země jeden úlomek po druhém. Nevěnovala jsem této činnosti nijak zvláštní pozornost, neboť jsem přemýšlela nad tím vším, co o mně napsali, ale to byla chyba. Už jsem měla skoro plnou hrst bílých střepů, když v tom cítím, jak mi sklo projelo jemnou kůží na dlani- přesněji pod ukazováčkem a prostředníčkem. Bylo zvláštní, jak hnusně jemnou bolest sklo přinášelo. Nejdřív nic, v takovou chvíli si neuvědomujete tu tenkou bolest, ale následně štípání, které, jako by mi vysílalo do mozku signál, který mi říká, ať se ani nehýbu, nebo se říznu znovu. Nedokázala jsem ty střepy ani odhodit na zem.
Pohled na krev mi nedělal ani v nejmenším dobře, obzvláště v té chvíli, když začala z mé dlaně dopadat i na zem v podobě obrovských kapek. Tak hluboko bych se neřízla, ani kdybych chtěla.Dřepěla jsem tam jako mamlas do té doby, dokud do místnosti nevběhl Calum. Vlastně jsem doufala že příjde. "Co tady sakra děláš." Vypadal rozčíleně, dokud si nevšiml, že mi z ruky teče krev jako z vola. "Ježiši Kriste, co se stalo?"
ČTEŠ
Do you love me, Honey? [C.H. FF] #2nd Book
FanfictionNení těžké se zamilovat ale těžké milovat. Sequel dokončeného příběhu „I hate you, honey" vyprávějící cestu od nevinného puberťáckého pošťuchování, přes pracovní kontrakt, předstírání vztahu až ke vzplanutí v něco skutečného. Život mladičké a naivní...