14. kapitola

567 66 5
                                    

"Skočim se vysprchovat. Hned jsem zpět." Oznámila jsem Calumovi, přičemž jsem byla ohnutá k tašce vedle křesla, kterou jsem tam ledabyle odhodila při příjezdu, abych si vytáhla své šedé pyžamové kalhoty s potiskem Snoopyho a bílé tílko, které mělo na mě až moc velký výstřih, ale na spaní to bylo fajn. Nesuďte mě, Snoopy je borec.
"Půjdu s tebou." Calum ke mě přistoupil, objal mě ze zadu kolem pasu a zabořil nos k mému krku.
"Dneska ne." Odbyla jsem ho, rychle se vyvlékla z jeho sevření a zmizela za dveřmi koupelny dřív, než stačil něco namítnout.
Až teď, když jsem byla v klidu jsem se mohla porozhlédnout, jak to tady vypadá. Koupelna byla elegantně sladěná do černo-stříbrno-bílé. Byla skoro větší, než můj vlastní pokoj. Byla tu jak luxusní rohová vana, tak prostorná sprcha, která mě po pravdě malinko děsila. Nejspíš to bylo tím množstvím knoflíků, tlačítek a páček. Dál tu byl rozlehlý pult s umyvadlem a nad ním viselo čtvercovité zrcadlo. Tak, jako v předchozích místnostech, bylo všechno doplněno vhodnými doplňky, které skvěle ladily s přístušenstvím. Společně s tlumeným osvětlením to tu na mě působilo skvěle.
Hromádku s pyžamem jsem si odložila na skříňku na ručníky. Svléknout si ze sebe to oblečení bylo osvobozující. Sice mi stačilo po cestě zpět celkem uschnout, ale i tak jsem se v tom necítila úplně dobře. Nijak sem si s tím nelámala hlavu, a tak jsem nechala hromádku látky tam, kde jsem před tím stála. Vlezla jsem si do nablýštěné sprchy, která měla tolik různých tlačítek, že jsem skoro nepochopila, jak ji mám zapnout.
První jsem zmáčkla něco, co na mě pustilo úplně ledovou vodu v hustém proudu. Myslela jsem, že vypustím duši, když na mě začaly dopadat první kapky ledové vody. Následně na to se mi to ani nedařilo zastavit. Zápasila jsem s tím věky, než se mi doopravdy zadařilo spustit normální proud horké vody. Stála jsem tam dlouho, hodně dlouho, až se mi udělaly vlnky na prstech.
Celá rozpálená jsem po dobrých dvaceti minutách vylezla ze sprchy a rovnou si to namířila k prádelníku, ze kterého jsem vytáhla čistou bílou osušku, kterou jsem si obmotala okolo těla. Přešla jsem k zrcadlu, kde jsem objevila fén a tak jsem využila té situace, že jsem si řádně vysušila vlasy. Pozorovala jsem se tak v zrcadle, dívala se na své nápadné odrosty a přemýšlela, co udělám teď? Nabarvit si vlasy znovu, nebo to mám tak nechat. Proč jsem se vlastně tenkrát rozhodla pro barvení vlasů? Nejspíš jsem se nechala až moc unést momentem?
Naposledy jsem si prohrábla vlasy a byla jsem optimálně spokojená s vlhkostí mé kadeře.
Pozornost jsem musela taky věnovat své ruce, na kterou jsem se nemohla ani podívat. Bez keců se mi z toho navalovalo, zvlášť teď, když to bylo mokrý. Fuj. Rozhodla jsem se tedy, že přenechám práci ošetřovatelky na Calumovi.
Ještě, než jsem koupelnu opustila, jsem se převlékla do pyžámka a vrátila místnost do původního stavu.

"Calume, převážeš mi to?" vešla jsem do pokoje, přičemž jsem se snažila rozvázat uzel na obvazu, takže jsem se soustředila na svou ruku, ale když jsem vzhlédla, uviděla jsem Caluma rozvaleného na posteli, s nohama spuštěnýma dolů.
"Cale?" Přistoupila jsem blíž a ujistila jsem se, že opravdu usnul- nebo umřel. Otráveně jsem si odfrkla. Nečekala jsem, že to zalomí tak brzo.
Přemýšlela jsem co s ním. Budit jsem ho nechtěla, protože vím jakej potom je, přetáhnout víc na postel ho nezvládnu, takže to taky padá. Nanejvýš, co jsem mohla udělat, je mu vyzout boty, což jsem taky udělala.
Sedla jsem si na okraj postele a znovu si začala rozvazovat mokrý obvaz. Byla jsem odhodlaná se na to podívat a obvázat si to sama, ale jen co jsem se dostala na předposlední vrstvu a viděla jak to mokvá, okamžitě se mi zvedl žaludek, naskočila mi husí kůže na zátylku a projela mnou taková divná vlna energie. Provizorně jsem to znovu zavázala a vyběhla z pokoje.

"Michaeli? Michaeli?" Vyjekla jsem histericky, jako by šlo o život. Ve skutečnosti jsem si tak připadala. Všichni tři seděli rozvalení na rozměrném gauči a sledovali něco v televizi. Přemýšlela jsem, že bych se k nim mohla později přidat.

Do you love me, Honey? [C.H. FF] #2nd BookKde žijí příběhy. Začni objevovat