Pohled Erika
,,Tady záchranná služba" ozvalo se v sluchátku.
,, Ta-tady Erik No-Novotný" vykoktal jsem ze sebe a Lauren ležela bezmocně na zemi.
,, A co se děje?" zeptala se operátorka netrpělivě.
,, Mám tady studentku, která mě tady zkolabovala" konečně jsem se vzpamatoval.
,,Zkoušel jste jí probrat?" zeptala se mě. A mě to připadalo jako by mluvila k malému dítěti. Ale v tu chvíli mi to bylo jedno.
,, Ano, ale neprobírá se."
,,Ok, hned tam někoho pošlu." Ozve se v sluchátku.
,, A kde jste?"
,,Veterinární škola Hradec Králové před učebnou praxe číslo 76" odpověděl jsem a potom jsem hovor ukončil.
Vzal jsem Lauren do náruče, ale ta ani nevzdychla a ani nijak se nepohnula, jako hadrová panenka. Prohlídnu si jí, je celkem drobná a štíhlá. Má oříškově hnědé vlasy a její obličejíček neskvrní žádný Make-up.
,,Bože, jak já tě chci" zašeptám. Projdu celou učebnu a jsem konečně venku. Pokládám jí ještě na vyhřátý asfalt a dívám se na ní. A mám sto chutí jí políbit. Prvně se kolem porozhlídnu a zjišťuji, že jsme sami. Tak se k ní nakláním a lehce jí políbím. Ještě chvíli se na ní dívám a za chvíli slyším houkačku záchranky. Vyskakují dva saniťáci s vysovacím lehátkem (nevím jak to nazvat :D). A dávají jí na ně. Vpichují jí kanilku a do ní nějaké kapačky.
,,Mohl bych jet s ní? " Zeptal jsem se.
,,Vy jste rodinný příslušník?" zeptal se mě odměřeně.
,,Ne" řekl jsem zklamaně. Saniťák zřejmě pochopil, že je mi to jasný. A zabouchl dveře a odjel. Pá Lauren....
* o týden později---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pohled Lauren
Probouzím se v nějakém bílém pokoji. Něco nademnou pípe ale já nevím co. Ohlížím se potom a zjišťuji, že jsem na kapačkách. Co??? Co se tu sakra děje! Najednou si začnu trochu vzpomínat. Byla jsem s Erikem na praxi. Potom se mi zatmělo před očima a jsem ztratil vědomí. Ježíši, to jsem se ztrapnila a zrovna před Erikem. Erik... Najednou někdo vchází do pokoje, podívám se na něj a je to jeden sexy doktůrek (nevím proč musím všechny chlapy dělat sexy :D).
,, Dobrý den, jmenuji se David Lexa a jsem váš ošetřující lékař. Byla jste týden v bezvědomí a budeme s vámi muset udělat různé vyšetření" Cože??? Týden v bezvědomí?
,, A ještě bych se zeptat Jestli znáte Erika Novotnýho?" zeptal se mě.
,,Ano" odpovím mu nepřítomně.
,, a mohu ho za vámi pustit?" usmál se na mě
,, Jo.... jasně" odpovím a on odchází a přichází Erik a v ruce má modrou růži.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omlouvám se záměnu přímení Erika. :-) Teď snad je to v pořádku.