Sebevražda

149 7 2
                                    

Pohled Lauren

Ráno mě propustily z nemocnice do domácí péče. Byla jsem už rozhodnutá. Včera jsem měla možnost pohlédnout a rozloučit se s Erikem. Samozřejmě jsem to zase pokazila. Nejen že jsem se rozeřvala jako malá holka, ale potom jsem i usnula. Když jsem se probudila bylo už navečer a Erik už byl pryč. Došla jsem k mostu, který vedl nad dálnicí, a smutně se podívala dolů. Tak tam dopadnu a bude po všem. Ale náhle jsem pozbývala odvahy. Náhle jsem viděla přibližující dívku, která vypadala jako přízrak. Zastavila se asi metr předemnou a hleděla také dolů. 

 ,,Ty chceš skočit?" zeptala jsem se jí. 

,,A ty?" zeptala se polekaně. 

,,Jo, ale chybí mě najednou odvaha." vzdychnu. 

,, To jsme dvě." povzdychla najednou. 

,,Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se jí. 

,,Elizabeth a ty?" otočila se na mě 

,,Lauren a co kdybychom skočily spolu najednou?" zeptala jsem se 

,,Tak jo" usmála se. Vzali jsme se za ruce a začali jsme přelézat zábradlí.

Najednou jsem ucítila něčí ruce, které mě ztrhali dozadu. Elizabeth se rozběhla pryč a já skončila na zadní sedačce luxusní Audi. Pohlédla jsem plná strachu na řidiče. Panebože! Vždyť je to Erik.

Pohled Erika
Po práci jsem se rozhodl, že navštívím Lauren. Skočil jsem si domů (luxusní vila), abych si tam hodil věci. A hned jsem jel směr nemocnice. Na mostě jsem viděl dvě postavy, zřejmě chtěly skočit. Najednou se mi zastavilo srdce. Byla to Laurem s nějakou holkou!

Dupnul jsem na brzdu a zatahl jí do auta, mezitím ta druhá stihla utéct. Cítil jsem na sobě její pohled. Chvíli jsem mlčel a byl jsem naprosto zmatený. Proč se chtěla zabít? ,,Proč ses chtěla zabít?!" Otočil jsem se na ní. Ale na jejím obličeji se leskly slzy. Vzdychnul jsem a rozjel jsem se domů.

Když jsem zastavil před mým domem tak Lauren spala, tak jsen ji vzal do naruče a vzal jsem jí do pokoje pro hosty a tam jí položil na postel a nechal jí spát
------------------------------------------------------
Ahojte :D tak jsem zase přidala nový díl po tak dlouhé době :). Objevila se tu nová postava Elizabeth a tak se ptám mám dvě možnosti:
a) už se v příběhu neobjeví, nebo se zabije a bude to na parte
b) stane se Lareninou kamarádkou
A co s Martinem?
a) stane se nejlepší kamarád Lauren, který jí podrazí
b) bude od začátku Laurenin nepřitel
c) bude opravdový kamarád a já vymyslím jinýho grázla ;)
Za votes a komentáře budu jedině ráda. Příští díl bude možná zítra :). Ale nevím o čem bude... :D Chtěla bych ještě Erika a Lauren od sebe, ale asi vidíte samy, že už zachvíli budou spolu :3. Bude to láska až za hrob? Nechte se překvapit...


Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat