SEN

63 4 2
                                    

,,Tak něco vyber!" křikl na mě Erik z kuchyně, kde dělal popcorn. Byla jsem dost nerozhodná. Vybírala jsem mezi Need for speed a nebo Rychle a zběsile. Ale náhle mi pohled padl na samostatnou poličku, kde bylo jen pár DVDček. Bylo jich tuším okolo 20. Vydala jsem se podívat co to jsou za filmy. V duchu jsem zajásala. Byli to všechny série Kobry 11. A bylo rozhodnuto! To už přicházel Erik s plnou mísou popcornu.

,,Tak cos vybrala?" usmál se Erik.

,, Kobru a nepustíme si jí od 1. série?" udělala jsem na něho psí oči.

,,Jo jasně! Je to můj nejoblíbenější seriál!" zasmál se Erik a pustil DVDčko. Při tom božím seriálu jsme se ládovali popcornem. Bylo mi skvěle! Sice miluji tenhle seriál, ale viděla jsem jen pár dílů. Většinou, když to dávali v televizi jsem musela něco dělat. Asi při předposledním díle jsem usnula.

Pohled Erika

Šel jsem udělat popcorn a nechal Lauren, aby vybrala nějaký film. Nejspíš to bude nějaká romantika nebo při nejlepším komedie. Nemám nic proti romantikám ani komediím, ale není to můj šálek kávy. Mikrovlnka zapípala na znamení, že popcorn už je hotov. Nasypal jsem ho do misky a šel za Lauren zvědav co vybrala. Vybrala Kobru 11! Jak já tu holku žeru! Je to suprovej seriál, na kteý se dokážu koukat celé hodiny.

Lauren při sledování usla, a tak jsem jí vzal a odnesl do postele. Byla tak neviná a tak krásná.

,,Co to se mnou děláš?" špitl jsem směrem k ní. A neodolal jsem a musel jsem jí dát pusu alespon na čelo. Když mi došlo co jsem zase udělal, rychle jsem opustil pokoj.

,,Sakra!" zaklel jsem a dostal jsem chuť jít do baru a tam se pořádně opít a pak tam zbalit nějakou lacinou děvku. Ale kvůli Lauren jsem nemohl. A to neví proč. Tohle přece nejsem já! Vždycky jsem byl ten Bad boy! Tak proč to s ní nezkusíš? ozval se hlas v mé hlavě. Protože jí nechci ublížit! Vím jaký dokážu být! Samá nezávazná zábava! Párty, sex, alkohol a sex! To si Lauren nezaslouží! Vím pro dost holek jsem monstrum v hezkém těle, ale bohužel je tomu tak. Vážný vztah jsem měl ve 15 letech a teď mi 22! Šel jsem si raději lehnou ač bylo teprve osum hodin večer. Stejně vztávám v šest hodin, tak se aspoň vyspím. Jak jsem se mýlil! Asi do jedenácti jsem čuměl do stropu a přemýšlel o Lauře... To mě vážně zabije!

Pohled Lauren

Erikem jsme někam jeli autem. V rádiu hrála písnička Love me like do.

,,Lásko, neboj se! Uvidíš bude to dobrý!" pohladil mi bříško. Podívala jsem se na své břicho, které bylo vyboulené.

,,Jak ho pojmenujeme?" zeptal se mě.

,,Ještě nevím." přiznala jsem se.

,,A co třeba Darcy?" usmál se. Darcy? To zní tak sldce.

,,A co když to bude kluk?" podívala jsem se na něho.

,,Tak to bude... Edward" obě jména se mi líbí!

,,Tak máme jména" zasmála jsem se. Erik se jen zaculil.

,,Necháme si říct co to bude?" podíval se na mě.

,,Já bych se chtěla nechat překvapit" přiznala jsem.

,,Tak dobře" usměje se.

Otevřela jsem oči a uvědomila jsem si, že to byl jen hloupej sen. Vzdychla jsem jak jsem si přála, aby to byla skutečnost! Sakra! Co to povídám? Vždyť je mi teprve 15! A už chci dítě????  Jsem se trošku zbláznila ne????

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak jsem dopsala další díl :) co říkáte na Erika??? :)


Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat