Tereza

91 4 1
                                    

Pohled Erika

,,Pujdeme ke mě!'' rozhodl jsem. Ona se na mě vystrašeně podívala, ale nic nenamíta. ,,Běž si sbalit. A počkej na mě.'' řekl jsem.

Šel jsem za Honzou jestli by si nevzal i mojí skupinu. Byl přímo nadšený, prý má hodně práce a málo lidí. Slíbil jsem mu, že mu to vynahradím a běžel jsem k hlavnímu vedoucímu vše oznámit. Kdybych tvrdil, že byl nadšený, lhal bych.

,,Eriku!'' ozval mě dost známý hlas. ,,Terko co tady děláš?'' byl jsem mile překvapený. Terka byla noje sestra, jediná, kdo mě z mojí rodiny neodsuzuval. Rodiče mě už odsoudili, prý jsem jen sebestředný hajzl. A mají vlastně pravdu. ,,Potřebovala jsem si něco zařídit, ale už musím běžet!'' objala mě a já jsem jí to oplatil.

Pohled Lauren

Šla jsem si sbalit věci. Hlavu jsem sklopila, aby nebylo vidět modřiny. Věci jsem naházela do batohu a cjtěla jsem jít před zápisovnu, ale zachytil mě Martin. ,,Kam jdeš?'' zeptal se mě. Co mám mu odpobědět? ,,Pryč'' řekla jsem a otrhla jsem se od něj.

Venku mě čekalo nemilé překvapení. Erik se objímal s nějakou holkou. Jakoby by mi trhal srdce z těla. Do očí se mi nahrnuli slzy. Bože já jsem ale naivní!

Nemohla jsem se na to koukat a rozběhla jsem se. Ucítila jsem silný náraz a prudkou bolest.

Pohled Erika

Tereza v mém objetí celá ztuhla. ,,Tery, co se děje?'' podíval jsem se na ní. Terka se celá třásla a koukala pořád stejným směrem. Bylo tam auto a a a před ním ležela dívka. Rozběhl jsem tím směrem. Co jsem viděl mi vyrazilo dech. Byla to Lauren

____________________________________

Ahooooj lidi no je to trochu smutnější díl:-( :-( :-( :-(

Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat