Pohled Lauren
Když jsem přišla do zápisovny od odborné praxe. Všechny pohledy padly na mě. Ale né! Sedla jsem si do lavice a divala jsen se do země. Najednou zse posunula sousední židle. Věděla jsem, že je Martin. ,,Co se ti, sakra, stalo?'' zeptal se mě udiveně. ,, Nic''špitla jsem a cítila jsem jak se ni v krku dělá knedlík. ,,Řekni mi, Lauren, co se ti stalo'' nedal se odbýt. To už jsem nevydržela a vyběhla jsem na záchodky. Hned jsem se zavřela na záchodky a rozbrečela jsem se. Proč mi to, bože, děláš?
Pohled Martina
Vydal jsem se do školy a přemýšlel jsem co dělá Lauren. Nevím co to do mě vjelo, že za ní pořád doléjzám, ale nemůžu si pomoct. Je strašně hezká, ale je na mě protivná. Vím ale, že je to strašně milá holka. Nevím, kde beru tu jistotu, ale cítím to tak. Kdyż jsem docházel do zápisovny, spatřil jsem jí. Měla sklopenou hlavu. Šel jsem si k ní swdnout. Potom jsem to spatřil. Obličej měla samou modřinu! ,,Co se ti stalo?'' zeptal jsem se jí. Ona jen špitla, že nic. Ale nenechal jsem se odbýt. Ale ona se zvedla a utekla na záchod. Nevěděl jsem, co dělat. Rozhodl jsem zajít za někým dospělím, protože jsem se bál, že si něco udělá. Nechtěl jsem jí bonznout, jestli se tomu dá tak říkat. Vydal jsem hledat nějakého mistra.
V kabinetě byl jen Erik. Měl hlavu v dlaních. ,,Eriku?'' zeptal jsem se nejistě. On se na mě otočil. ,,Lauren, má na obličeji modřiny.''. ,,Kde je?'' vztal.
Pohled Erika
Seděl jsem v kabinetě a přemýšlel jsem, co budeme dělat. Ale moc mi to nešlo, musel jsem myslet na Laruen. Dal jsem si ruce do dlaní. Proč se chtěla zabít? Najednou mě vyrušil něčí hlas. Byl to Martin. Vypadal docela ustaraně. Po tom co mi řekl, jsem myslel, že vyletím z kůže. Kdo sakra může bít Lauren? Ještě jsem se sbtihl zeptat, kde je a běžel jsem na dívčí záchodky. Cestou jsem omylem strčil do Terezy, ale bylo mi to jedno.
------------------------------------------------------
Ahojte lidi tak další díl je na svěmyslíte No... co si myslíte o Martinovi a Erikovi? Kdo je vám sympatičtější? No.. a skuste hádat kdo je Tereua :) No češtinářka mi nabídla příští rok na jaře se zůčastnit lizerární soutěže. Mám na to kývnout? :D