Dopis

62 3 5
                                    

Milá Lauren,

Nevím co s tebou je, vím, že tě srazilo auto a bylo to s tebou vážný. Doufám, že jsi v pořádku. Taky nerozumím tomu proč žiješ s Erikem.

To už vědí?! Sakra... No mělo mi to být jasné, když mi Erik donesl ten dopis!

Zítra jedem do Londýna, škoda, že nejedš  s námi. A hlavní důvod proč ti píšu je, abych ti dal tel. číslo. 737 601 738. A na facebooku jsem https://www.facebook.com/martin.coolman.77. Tak si mě přidej. Pa Martin

Vzdychla jsem, Monika stále byla pryč a tak jsem se rozhodla si založit facebook. Vytáhla jsem notebook co mi tady nechal Erik. Založila jsem si facebook a poslala jsem Martinovi žádost o přátelství. Hned jsem začla hledat Erika. Hned jsem ho našla a taky poslala žádost.

Najednou mi přišlo nové upozornění. Hned jsem se podívala co to je. Martin mi přijal žádost o přátelství.

Martin: Ahoj :)

Já: Ahoj :) 

Martin: Jak je? :P

Já: To bych se měla zeptat tebe jak se máš v Londýně! :D

Martin: Nuda :\ :D A co ty? :)

Já: Taky nuda :\

Martin: Kde jseš? :))

Já: V nemocnici :(

Martin: Pořád?! :o

Teď jsem nevěděla co odpovědět. Martina znám jen chvíli a nechci, aby se to povídalo po škole.

Martin: Haloo

Já: jop :p

Martin: Nevíš kdy tě pustí?

Já: Pozítří

Martin: Aha a kdy půjdeš do školy? :))

Já: Zatím mě nepustili ze špitálu a už mě vyhání do školy :D

Martin: :D Je tam bez tebe nuda :P

Já: Aha...

Ještě chvíli jsme si psali s Martinem, ale nakonec musel končit, protože musel jít na exkurzi a potom na památky.

Zanedlouho přišla Monika s nějakým klukem.

,,Ahoj! Já jsem Michal! A ty usíš být Lauren!" usmál se na mě.

,,Ahoj, těší mě." řekla jsem stydlivě. Moc jsem nemusela seznamování. Kdybych mohla, tak odejdu, abych těm dvěma nedělala křena. Nakonec se, ale ukázalo, že křena rozhodně dělat nebudu. Michal i Monika se mnou horivě komunikovali. Byla to celkem sranda. Nakonec se Martin rozloučil a odešel. Monika si zapla mobil a nevnímala okolní svět.

Tak jsem si vzala notebook, který jsem měla na nočním stolku a zjistila jsem, že mám jedno upozornění a jednu zprávu.

Uživatel Erik Novotný vám přijal žádost o přátelství. Nyní můžete navštívit jeho Time....

Super! Zaradovala jsem se v duchu. A teď ta zpráva.

Erik: Můžu se tě na něco VÁŽNÉHO zeptat? :O

Já: Nooo....? :)

Erik: Jak je? :)

Bože! On mi napíše JEN tohle!!! Čekala jse, že něco důležitého chce.

Já: :D To se ptáš JEN na tohle? XD

Erik: Jop :P

Já: Bože! Ty jseš pako! Mám se fajn, jen se nudím :P

Erik: Teď jsi mě urazila -,-

Já: Promiň, já to tak nemyslela :(

Erik: Co za to? -_-

Lauren: Pusu? :)

No to jsem asi trochu přehnala. Vzdychla jsem si a čekala na odpověď.

Erik: OK :)

Já: :*

Erik: Já myslel opravdovou :'(

Já: Smůla :P

No osobně si myslím nic moc, ale teď momentálně mi došli nápady... :'( . Ale jakmile se dostaneme z nemocnice, mohlo by se to rozjet! :)




Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat