Nový domov

92 3 2
                                    

V nemocnici jsem byla skoro měsíc a dnes mě mají propustit. Erik mi prozradil, že budu bydlet u něho, což jsem nechápala.

Šla jsem ke skříni, kde jsem měla tašku a sbalila jsem pár oblečení co mi přinesl Erik. Nakonec jsem šla udělat ranní hygienu a taky jí potom zabalila. Potom jsem si sedla na postel a čekala. Dnes musel Erik do školy tak tu bude tak kolem 14:30. Podívala jsem se na hodinky co mi dala babička.  Bylo 11:03 tak to je fakt super. Znuděně jsem si pustila televizi a nakonec jsem to nechala na Scrubs doktůrci.  Ve dvanáct přinesli oběd, byli šunka fleky, ale moc jsem tomu nedala, protože jsem neměla hlad.

Asi jsem usnula, protože mě zbudilo vrznutí dveří. Trochu rozespale  jsem zamžourala ke dveřím kde stál Erik.

,,Ahoj, tak můžem?" usmál se na mě. Jen jsem přikývla a vztala. Cítila jsem se hrozně unavená a sotva jsem stála na nohách.

,,Hele, skočím pro vozík, počkej tady!" otočil se a zmizel dřív než jsem stačila něco namítnou. Za chvíli byl zpátky

,, Tak se posaď" pobídl mě, když jsem na to jen dívala.

  ,,Ještě musíš na prohlídku a pak tě vezmu domů" usmál se Erik, když si sednu.

V ordinaci už na mě čeká pan doktor Galén. Byl to dost milý doktor a jakmile mě uviděl se mile usmál.

,,Dobrý den, jsou nějaké bolesti?" zeptal se. Zavrtěla jsem hlavou, že ne. Potom udělal různé vyšetření a potom jsme mohli domů s tím, že za týden mám přijít na kontrolu.

Když jsme dojeli domů, Erik mi ukázal pokoj kde budu spát. No musí říct, že jsem si připadala jako v pohádce. U zdi stála obří kulatá postel. Prostěradlo bylo bílé barvy a přikrývka zlatá. Jeden velký polštář byl bílý doplněný malými polštářky  zlaté barvy. Vlastně celý pokoj byl sladěn do bílo zlata. K pokoji taky patřila koupelna a obří šatna, kterou ani nezaplním.

Erik ještě musel něco dodělat do práce a tak mi podal notebook, abych se nějak zabavila. Projela jsem facebook, kde se nic moc nezměnilo. A potom jsem do vyhledávače napsala www.bombuj.eu a pustila jsem si Kobru 11. Shlídla jsem sotva  jeden díl a pak jsem odložila notebook na stolek a usla jsem.

Probudila mě sladká vůně. Vstala jsem a vydala se hledat zdroj té vůně. Došla jsem do kuchyně, kde stál Erik a cosi kuchtil.

,,Ahoj" řekla jsem trochu rozespalým hlasem.

,,Ahoj, Jak ses vyspala? " usmál se.

,,Skvěle" odpověděla jsem.

,,Co to kuchtíš?" odívala jsem se na pánvičku. Hmm... palačinky.

,,Palačinky, doufám, že je máš ráda" zazubil se Erik. Aww... ten jeho úsměv je tak sladký.

,, A kdo by neměl?" zasmála jsem se a sedla si na barovou stoličku.  Erik tu dobrotu dosmažil a namazal nastelou. A dali jsme se do jídla.

,,Nechceš se jít dívat na film?" zeptal se.

,,Jo to by bylo fajn." přikývla jsem. Erik mě zavedl do prostorného obýváku, kde byla obří plazmová televize. Podal mi asi 20 obalů plných DVDček. Vybírala jsem hodně dlouho, ale potom jsem se rozhodla pro Zootropolis. Erik se jen usmál a dál to nekomentoval.

,,Zítra tu bude Alex" podíval se na mě v půli filmu.

,,Kdo je Alex?" podívala jsem se na něho taky.

,, Můj kamarád, když budeš něco potřebovat pomůže ti" usál se na mě.

,,Aha" a pokračovala jsem v pozorování pohádky.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahoj, tak jsem se konečně dokopala k další části. :D -_- Vím, že tato kapitola je o ničem, ale příští bude více než zajímavá :D  



Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat