Otec

130 11 0
                                    

Pohled Lauren

Byla jsem ve svém pokoji. Chtěla jsem jít spát, když se otevřely dveře. V nich stál můj nevlastní otec. A já věděla, že je zle. Mamka nebyla doma. ,, Tak teď si užiju'' řekl a mě to znělo tak slizce. Najednou jsem měla spoutaný ruce a nohy k posteli. ,,Tati, prosím, né!'' vzlykala jsem. Tem se jen slizce usmál a začal mě osahávat...

Pohled Erika

Šel jsem do obýváku a pustil si telrvizi. Dávali zrovna Top Gear. Když už to pomalu končilo, vyrušil mě nějkaký křik. Zprvu jsem nevěděl o co jde a pak mi trklo, že je to Lauren. Vyběhl jsem schody.

Strašně sebou házela a občas zakřičela. ,,Notak Lauren!'' přiběhl jsem k ní. Vzal jsem jí za ruku. Jakmile se probudila podívala se na mě a začla se jí třást brada. ,,Byl to jen sen'' chlácholil jsem jí. Ona mi jen smutně dívala do očí. Vzal jsem jí do náručí a ona mi položila hlavu na hruď, byla tak krásná. Tohle jsem ještě k nikomu necítil.

Pohled Lauren

Když jsem se zbudila, držel mě Erik za ruku. Netušila jsem kde to jsem. Byla jsem v luxusním pokoji, který byl sladěn do bílo zlata a leže jsem na kolaté posteli. Byla jsem zřejmě u Erika. No... počkat, on je bohatý? Najednou mě vzal do náruče a já položila hlavu na jeho hruť. Voněl fantasticky. ,, Pojď, půjdem se najíst'' Šeptl mi do ucha. Vztala jsem a on mě zavedl do jídelny. V jídelně stál bílý, oválný stůl a obrovské židle. Na stole stála bílá váza s fialovou orchydejí. Myslela jssm si že spím. Všechno bylo dokonalé. Erik mi ukázal na židli a já se posadila. Po pár minutách mi přinesl pizzu a byla vynikající. Erik seděl naproti mě a pozoroval mě.
------------------------------------------------------
Ahojky no... vím díl nic moc :D ale nic mě nenapadlo :) Snad se vám to aspoň trochu líbilo a za VOTES a KOMENTÁŘE budu jedimě ráda. :) :) :)

Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat