Doma

114 5 0
                                    

Pohled Lauren

,,Kde jsi sakra byla?!'' Zařval na mě otec a vrazil mi facku. Druhou ránu jsem dostala o zeď. ,, J-j-já jsem b-b-byla v nemocnici'' Vykoktala jsem ze sebe. ,,A koho to zajímá? Měla jsi být doma!'' zařaval na mě a přiletěla další facka. ,,Teď uklidíš celý barák! Ale nejdřív mi udělej večeři!'' zařval a kopnul do mě.

Šla jsem do kuchyně a připravila jsem mu toasty. Jen si je vtal a ani se na mě nepodíval.

Hned jsem se dala do uklízení v ložnici byla uplná spoušť. Kupa obali od bramburek a dalších věcí, špinavého nádobí a prádla. Vše jsen uklidila a převlíkla jsem povlečení. Potom jsem se vydala do koupelny a vše vymydlila a dala prát špinavé prádlo. Spát jsem vůbec nešla, když jsem skončila bylo už pět hodin ráno. Za hodinu mi bude zvonit budík do školy. Rozhodla jsem, že si budu radši číst.

Za hodinu mi zazvonil budík a já se šla chystat do školy. Byla jsem sice strašně unavená, ale do školy bohižel musím. Jdu do koupelny a zjišťiji, že mám na obličeji modřiny. To né! Hlavně to né! Rychle jsem sáhla pro mamčinu make-up. No moc to nepomáhá, ale už musím jít do školy.

Venku na mě každý zírá. To je tak vidět? Bože!
------------------------------------------------------
Ahojte :) Omlouvám se, že tento díl krátký, ale musím si něco nechat na příští díl. Za votes a koment budu jen jedině ráda. Ráda bych slyšela váš názor na tento příběh. :)

Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat