1. Polibek?

121 7 1
                                    

Pohled Erika

Po tváři jí začali téct slzy a mě to strašně ubíjelo. Už jsem viděl brečet mnoho dívek, ale nikdy ně to tak neubíjelo. Co to se mnou je? Najednou jsem jí musel obejmout a za chvíli jsem se začal přibližovat k jejím plným rtům.

Už jsem u ní už jen kousek a najednou slyším nějaké hlasy a rychle se od ní odtáhnu, i když se mi nechce. Ona na mě zůstává koukat. V jejich očí jsem viděl paniku. ,,Běž na záchod a předstírej, že zvracíš." chtěl jsem jí pomoct, mě osobně to bylo jedno. Ona se na mě vystrašeně podívá a pádí ke kabince. Hlasy se přibližují a ona se pokoušela předvádět, že zvrací. 

Najednou se otevřeli dveře a v nich byla Lucie s Amandou. Byli to od pohledu krávy. Jejich oblečení bylo více než nedostačující. Když mě uviděli zahihňali se jako malé puberťačky. Agrrrh... jak tohle chování nenávidím! ,,Dobrej den'' zašvitořili, já jen kývnul. Chvíli tady pobyli, ale hned odešli. 

,,Už můžeš vylést!'' řekl jsem, kdy jsem byl jistý, že mě nikdo neusliší. Lauren vylezla a byla celá bledá, jakoby opravdu zvracela. ,,Je ti dobře?'' zeptal jsem se jí starostlivě. Jen kývla hlavou, že jo, ale moc jsem jí nevěřil. Ale co kdyby jí bylo špatně? Poslat jí domů po tom všem? Ani náhodou. Vezmu jí k sobě do vily! A to hned!  Bude to pro ní lepší.

Pohled Lauren  

Když už jsme se málem políbili, uslyšela jsem nějaké hlasy. Agrrr... Začla jsem panikařit. Takhhle mě tady nemůžou vidět! Dívala jsem se na Erika, ten se mi pátravě díval do očí. ,,Běž na záchod a předstírej že zvracíš!" řekl. Chvíli jsem se na něj dívala, ale nakonec jsem jsem poslechla. Byla Lucie a Amanda. Ty dvě krávy! Něco se tam chichotali, ale potom konečně vypadli. Je mi jasné, že mi dají sežrat, že jsem simulant. Najednou se mi udělalo nevolno. ,,Už můžeš výlést!" křikl po nějaké době, kdy jsem slyšela zaklapnout dveře. Vylezla jsem a bylo mi jasné, že jsem celá bílá. ,,Je ti dobře?" zakývala jsem hlavou že ano, protože jsem nechtěla aby mě poslal domů. 

____________________________________________________________________________________

Ahojte lidičky! Je tu další díl :) Já vím... po dlouhédobě, ale tenhle díl jsem psala dvakrát. -_- Ten první se mi smazal. A mám těžké období :(. Dva lidi, které mám opravdu moc a moc ráda se pokusili o sebevraždu -_- já jsem hodně na dně až se trochu seberu budu psát častěji. Slibuju :) A šťastný nový rok :)   


Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat