Ay ay ay kendimi tutamadım, tabii ki baktım, şu anda Baküde saat 4:20 ama umrumda değil :) ya ben gerçekten bu insanlara aşık oldum! Burcu desen, utangaç, çok hanım hanımcık, kendi yerini bilen ama bir o kadar da hayatasever ve tatlı biri. Berk desen acayip sempatik, güzel enerjisi, erkeksi, sahipçi (bunu ben Bir Sonbahar hikayesinde demiştim, hislerim doğru çıkmış :)), cool, bir beyefendi gibi kendini tutuyor, gerçekten bu adamdan pozitiflik ve iyimserlik yağıyor resmen. Tolgammmm desem çok çok şeker, o da utangaç ama bir o kadar da açık biri, yani ısınınca çok iyi oluyor, çok pozitif enerjisi var. Handeye bir ayrı bayıldım, Selin karakteri olarak pek sevmesem de, kendisine acayip aşık oldum gerçekten :)
Programda BurBerk ve Hande pek konuşmadı ama olsun, Tolga onlardan daha çok tecrübeye malik biri olarak o yüzden daha çok konuştu, hem Beyazıtın yanında olduğundan öyle oldu, ama bir dahaki sefere hepisi konuşur inşaAllah.
Ve de tabii ki BURBEEEERK! Allahım iki insan bir birine bu kadar mı çok yakışır, bu kadar mı çok aralarında çekicilik olur, gerçekten ben gördüğüm ve anladığım kadarıyla(tabii yanlış da olabilir) Burcuyla Berk de gerçekten bir birlerinden etkileniyorlar, Burcu daha çok bence. Berk sevgilim var derken , Burcu aşağıya baktı, böyle tuhafça gülümsedi, bilmiyorum belki de yanılıyorumdur,. Ah bir de o danslarııı! Sağolsun Tolga Sarıtaş! Eğer Handeyi kaldırmasaydı Berk de Burcuyu kaldırmayacaktı, ama gerçekten shownun en güzel yeri danslarıydı. Ben bu ikiliye aşık oldum. Bir insan olarak gerçekten çok kaliteli insan ikisi de, hatta dördü de. Burberk keşke olsaydı, gerçekten çok yakışıyorlar, ama tabii arada kaşarlar var, neyse kısmet diyelim.
Yine her zamanki gibi hislerimi tutamadım, yazdım doldurdum, kusura bakmayın ama birileriyle paylaşmam gerekti :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık kalpler
Fanfiction2 kardeş. 2 kuzen. 4 kırık kalp. Paylaşılacak 1 kader. Her şeye rağmen ayakta durmayı başaran 4 insanın hikayesi. Karşı karşıya geldiklerinde bir birlerine tutunmayı başaracaklar mı? Yoksa kaderden kaçmayı mı seçecekler? Dikkatli olun, ağlatabilir...