En güzel okuyucularıma...

2.3K 104 52
                                    

Sevgili okuyucularım,

Hikayemi 30.000 okumaya ulaştırmışsınız. Teşekkür etmeliyim diye kendimi borçlu bildim. Bu hikayem bir ayrı tuttu, aslında bu hikayenin bende de yeri gerçekten ayrı. Tam olmasa da, kendimi en çok ifade edebildiğim hikaye budur. Şimdi Vazgeçilmezim de ona doğru gidiyor, ama bakalım daha.
Size teşekkür etmek istedim. Gerçekten, bazen anlarım oldu, hayata küstüm, hiç bir işim doğru düzgün olmadı, hayat sırtını döndü bana, canım acıdı, ama buraya geri gelince beni güzel yorumlarla ve destekle bekleyen siz oldunuz. Bunun için size çok teşekkür ederim. Ben introvert bir insanım, yani her şeyi içimde yaşarım, dışarıya bir şey yansıtmam. Eğer sizde de öyle bir şey varsa, o zaman size tavsiyem: hemen kendinizi değiştirin! Çünkü her şeyi içine atmak insanı mahveder, kendimde ben bunun çok iyi şahiti oldum. İçimi dökmek için hep yollar aradım ve nihayet wattpadda buldum :) Bana yazmak için ilham veren Savaş ve Nazlı karakterleri, Burcu Özberk ve Berk Atan da bana ayrı bir yardım ettiler. Onları görünce hep hayalimde canlandırdığım senaryoların baş röl oyuncuları gibi onları gördüm ve nihayet yazmaya karar verdim. İyi ki de vermişim. Yorum yapan, oy veren tüm okuyuculara tek tek teşekkür ediyorum. Her zaman var olun! Umarım hayat hiç bir zaman size sırtını dönmez ve umarım istediğiniz her şeyi teker teker kazanırsınız.

Son olarak, eğer bana sorunuz varsa, kendimle ilgili, hikayelerimle ilgili, karanlık kalan noktalarla ilgili, her tür soru, sorabilirsiniz,çekinmeyin asla,az çok tanıdınız beni, biliyorsunuz, ben seve seve cevap veririm.

Her birinizi çok çok öpüyorum! Allaha emanet olun. Yolunuz açık olsun!
Sizleri çok seviyorum ❤️

Kırık kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin